Jut en Jul gehalte

Discussie in 'Babynamen' gestart door sneeuw, 11 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    #21 sneeuw, 26 mei 2012
    Laatst bewerkt: 26 mei 2012
    En waarom vinden jullie Romée beter passen? Manlief gaat ook meer voor Romée, vind het zelf na een tijdje nadenken toch ook een mooiere naam dan Romy, maar blijf het een jut-en-jul gehalte vinden. Hij niet echt.... Dus wat vinden jullie van Rohan en Romée?

2. babyjoolz

babyjoolz Lid

19 mrt 2012
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Romee vind ik een hele mooie naam. Toevallig heet mijn jongere zusje ook zo. En vind het geen jut en jul gehalte hebben.
    Heb er nog steeds spijt van dat ik mijn tweede dochter geen Jill heb genoemd. Als dat wel zo was geweest had ik 2 dochters die Lynn & Jill heetten. Ook wel een jut en jul gehalte misschien maar ik vond het achter af mooi en daar gaat het om.

3. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben blij met je reaktie, want ik blijf nu nog twijfelen tussen Isabel en Romee. Dus voor degenen die een mening hebben................hoe vinden jullie de combi Rohan en Romée??? En dan met accent op de e of zonder?

4. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Romée vind ik erg leuk, maar in combinatie met Rohan zou ik toch voor Isabel gaan.

5. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe heet je 2e dochter nu dan eigenlijk. Of wil je dat hier liever niet neerzetten. Ik hoop dat je het in ieder geval ook een mooie naam vindt, maar spijt is inderdaad heel erg jammer......

6. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Ik vind romee erg mooi. Mooier dan romy en Isabel.

7. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Zeker weten Isabel! Veel leuker bij de naam van je andere kindje, en ook een mooiere naam.

8. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    Sneeuw: onze dochter heet nu J.olie

k heb eeuwige spijt kan nog steeds niet wennen aan mijn dochter haar naam.

9. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohhhh dat ben jij.............ik heb je post gelezen inderdaad, wat ontzettend jammer meid!! Had je toen maar geen andere naam in je hoofd gehad, dan had je Jolie vast en zeker prachtig gevonden, maar nu hou je je toch een beetje vast aan iets wat je niet hebt he?? Kan me je gevoel wel voorstellen hoor, toen onze zoon werd geboren twijfelde ik ook enorm tussen 2 namen terwijl ik Rohan ook echt leuk vind hoor, maar die andere naam blijft gewoon af en toe toch terugkomen. Ik denk dat het andersom trouwens ook zo zou zijn geweest. Ik vind Jolie trouwens wel een hele mooie naam, niet dat het jouw gevoel verandert natuurlijk............

10. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    Sneeuw: ja klopt hoor als ik haar Jill, Aimee of Isabeau had genoemd dan zat ik weer te denken aan Jolie.

Helaas bij de tweede niet een sterk gevoel bij een naam gehad als bij de eerste. K vind J.olie een mooie naam , maarja misschien twijfel ik wel omdat ik al de bovenstaande namen ook zo mooi vind! Als het aan mij lag nam ik nog 3 meiden zodat ik ze de namen kon geven die ik allemaal mooi vind ghihi.

11. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk wel dat het zo vaak werkt hoor. Ik heb het ook een tijdje jammer gevonden dat ik naam voor evt. andere zoon niet kan gebruiken en heb ook wel eens gedacht of ik spijt had, maar dat is het volgens mij niet. Maar daarom twijfel ik nu wel weer tussen de 2 meisjesnamen, Isabel en Romee..............

12. Janiz

Janiz Actief lid

5 mei 2011
    462
    278
    63
    Bedoel je dat je vindt dat Noa en Isa teveel op elkaar lijken? Vind ik totaal niet, ik vind het juist leuk klinken samen.

Over Rohan en Romy/Romée: ik zou eerder voor Romée gaan, omdat dan de klemtoon niet weer op Ro ligt, dan valt het minder op. Blijft een beetje jut en jul, maar kan op zich wel

13. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    sneeuw: ik vind trouwens Romée mooier dan Isabel.

Deel Deze Pagina