Lange tijd afwezig geweest maar er is veel gebeurd.Nog maar 4 weken geleden onze dochter verhuisd en plots zei de arts we gaan plannen. Maandagmorgen om 7 uur moesten we ons melden in het zkh en in de nacht van maandag op dinsdag is onze kleinzoon geboren! Zijn volledige namen zijn : Lucas Julian Thomas en hij woog bij de geboorte 2900 gram ( nu 2700). Moeder deed het boven verwachting geweldig en zonder enig hulpmiddel is Lucas geboren en ook haar tweede kindje van wie we meteen afscheid moesten nemen. Moeder en kind maken het goed en komen spoedig naar huis We zijn trots op onze geweldige dochter en prachtige kleinzoon !
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleinzoon! En heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van het tweede kleinkindje! Ondanks dat het kindje al een poos geleden gestopt is met leven, geeft dit vast toch veel verdriet. Ik hoop dat jullie dochter zich goed voelt en dat zwangerschap en bevalling geen nadelige uitwerking hebben op haar gevoelige gezondheid!
Ik vroeg me idd al af hoe het met jullie ging. Maar gefeliciteerd met jullie kleinzoon!!! Ook heel veel sterkte met het verlies van jullie 2de kleinzoon.
Gefeliciteerd met de geboorte! Wat fijn dat het met jullie dochter allemaal goed is verlopen Heel triest dat jullie van de 2e kleinzoon direct afscheid moesten nemen Ik kan het verhaal me nog goed herinneren...vreselijk. Geniet ervan! Als jij nog eens wat nodig hebben dan hoor ik het graag hoor - misschien kan ik wel helpen
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie twee kleinkinderen! Heeft het overleden kindje ook namen gekregen? Heel veel sterkte toegewenst, maar vooral ook heel veel geluk voor de toekomst met de nieuwe aanwinst! Groetjes, Josien
gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleinzonen gecondoleerd met het verlies van 1 kleinzoontje...
heb het verhaal niet meegekregen maar wil je graag feliciteren met je kleinzoon. wat fijn dat het een voorspoedige bevalling is geweest. Maar wat naar dat je tegelijkertijd ook afscheid hebt moeten nemen van je andere kleinzoon. ook heel veel sterkte!
Nee, want onze dochter wilde ook niet weten of het een jongen/meisje was.Nu is ze er van overtuigd dat haar tweede kindje ook een jongetje was en volgens de gyneacoloog zegt dat veel.Het kindje heeft rust dat is wat nu telt Moeder en kind doen het erg goed maar moeder is wel echt uitgeput.Vandaag begonnen met kolven zodat ze wat extra rust heeft.
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kleinkinderen en tegelijkertijd nog veel sterkte met het verlies van een van hen. wat een hartverscheurende beslissing zal dat geweest zijn. Gelukkig gaat het nu goed met allebei. Ik hoop dat ze een voorspoedige kraamperiode hebben, en dat je dochter snel weer aansterkt. Als ze net zo'n moeder wordt als jij bent voor je dochter is je kleinzoon een heel gelukkig kindje!
hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van uw kleinkinderen, en helaas gecondoleerd met 1 ervan. heb jullie verhaal altijd gevolgd, heeft veel indruk op me gemaakt, en ben blij te horen dat ondanks alles het toch goed gaat. gefeliciteerd ook aan uw dochter, wat een prachtige namen heeft ze gekozen!
Ik vroeg me al af hoe het met je dochter ging!!! GEFELICITEERD met je KLEINZOON!! En wat een prachtige namen, heel mooi gekozen.