Hallo! Weet iemand hoe ik in contact kan komen met Juulzon?? Heb al berichtjes gestuurd maar krijg geen contact....
Hallo Manonno! Via betrouwbare bron hoorde ik dat je mij zocht ! Heb geen berichtje in mijn privébox gevonden, net nog even gekeken! Ben momenteel vooral een meelezer op het forum, al zijn er zoveel dingen in mijn hoofd die ik graag zou willen opschrijven... Maar merk zelf dat het er haast niet van komt. Ik werk nog 36u (een dag een flexdag en een dag gelukkig thuiswerken), maar de tijd voor het schrijven schiet er vaak bij in... Net zoals de rust even langs een vriendin te gaan... Maar, daar ga ik je allemaal niet mee lastig vallen! Je had een vraag, roept u maar! Liefs!
He Juulzon, ik schrok ook even maar gelukkig is, op drukte na, alles goed met je! Heb ook ooit een berichtje van je ontvangen en gereageerd. We zaten in het bbz forum en ik zie dat je inmiddels ook blije mama bent geworden van een prachtwonder. Daar wil ik je (redelijk aan de late kant ) mee feliciteren, ben heel blij voor je!
Dankjewel Ona! En Lov23, ook van harte met je wonderboefje! Manonno, Beantwoord je vraag graag hoor! Zet hem hier maar neer of stuur maar een PB'tje! X