Als kind heb ik een film gezien waar me nog flarden van bij staan. Ik weet alleen niet hoe deze film heet. Het verhaal ging over boeven die geld hadden verstopt in een dierentuin. Een meisje was hier getuige van. De rest van de film weet ik eigenlijk niet meer. Wel dat ik het heel spannend vond en ik ben benieuwd of de film nog ergens terug te zien is en of ik het nog herken. Maar dan is een titel wel handig. Iemand die het weet?
Overvallers in de dierentuin? Overvallers in de dierentuin - Wikipedia https://www.youtube.com/watch?v=zz3DyVuOJ5k Ik ben nog even verder gaan zoeken, maar de film is er zelfs nog van te verkrijgen bol.com | Kids - Overvallers In De Dierentuin, Paul van Soest, Cor van Rijn & Lex... . Grappig, ik ken de hele film niet terwijl ik toen toch een jaar of 14 was
grappig! ik denk inderdaad dat dit de film is, maar ik herken het nog niet. En wat leuk dat de film nog te bestellen is. Ik had gezocht op boeven in de dierentuin, maar ik kwam alleen bij ernst bobbi en de rest uit.