Ik heb sinds gisteren af en toe pijnlijke steken in mijn zij, rechts, links en onder mijn buik. Vannacht werd ik zelfs wakker van de pijn... Ik heb dit nooit eerder gehad en ook geen idee wat het zou kunnen zijn, dus heeft iemand van jullie misschien een idee? Het is niet zo dat ik me gelijk druk maak ofzo, ik heb wel eens vaker gekke dingen...
mischien iets aan je appendix... Ik weet nu niet hoe dat aanvoelt als je iets moest hebben aan je appendix maar als je er zo'n erge last van hebt denk ik meer in die richting
Bedankt titira... maar ik denk dat het van mijn menstruatie komt. Ik heb alleen de pil doorgeslikt deze maand, dus had daar even niet aangedacht. Ik heb wel vaker klachten al slik ik de pil door.. heel gek (komt denk ik omdat ik de pil nog maar kort weer slik)
Maar bedankt voor de tip.. mijn broer heeft in het verleden ook een blindedarm ontsteking gehad, de kans is dus aanwezig dat ik daar ook last van kan krijgen (komt vaak voor dat meerdere personen in de familie daar last van krijgen).