We willen deze maand de voortuin aanpakken en er komt oa gras. Nu liepen we gister een rondje en bij sommige tuinen zie je dan het gras beginnen tegen de rand van het huis en bij andere tuinen zagen we eerst een nog een randje met stenen voor het huis een soort loop pad en daarna het gras. Nu twijfel ik dus over zoiets wat denken jullie dat mooier staat?
Ik zou voor praktisch gaan, wanneer je een pad bij het huis heb kun je gelijk stabiel de ramen poetsen. Kun je ook handiger grasmaaien. Weet je al wat voor afscheiding je wil met de stoep? (Wij hebben buxus maar niet lang meer, rupsen hebben die ontdekt in onze straat, brrrrrr)
Wij hebben eerst een randje met tegels. Handig met ramen lappen maar ook met schuren en verf krabben vd kozijnen: kun je alle zooi aanvegen ipv alles in het gras laten verdwijnen.
Ik zou ook eerst een randje stenen doen, sowieso vind ik dat mooier en het lijkt mij ook een stuk practischer dat je nog gewoon langs je gevel en raam kunt. Laatst zijn ze hier bezig geweest met glasvezel en het water. Moest onze stoep voor het huis helemaal open, toch vervelend als je dan gras hebt liggen.
Wij hebben gras tegen het huis gehad. Heb er later nog een rijtje steentjes tussen gelegd. Gewoon smalle klinkers dus geen looppaadje. Werkre beter. Voor het aanzicht en het knippen. Nu hebben we kunstgras tegen de schutting. Dat gaat prima maar hoef je ook niet te knippen