ovulatietest 13 dagen na curretage

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door daphnev85, 3 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Ladies,

Zou het kunnen dat ik nu al mijn eisprong heb? Na mijn curretage op 21/06/2013 en een nog positieve zwtest op zaterdag 29/06/2013? Ik heb al 2 dagen steekjes en sinds 2 dagen rekbaar slijm. Ik hoop zo dat dit niet van mijn miskraam komt. Normaal gezien altijd cyclussen van meer dan 30 dagen met eisprong tussen dag 17 en 20. Dit zou toch wel héél goed nieuws zijn na al die ellende.

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik zou zeggen van wel, ook gezien je temp.
    Ik hoop het voor je en dat je op het eind van de maand nog wat meer goed nieuws mag krijgen!!

3. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

Ja hoor kan heel goed. Had ik ook. 6 weken later positest :)

4. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Ik denk dat deze ovulatietest nog reageert op jouw hcg hormoon;)

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Nee hoor, ik had 10dg ná mijn curettage al een eisprong.. Dus het kan zeker!!

6. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Kan zeker een ei zijn, had je na je curretage al negatief getest met een zwangerschapstest? Aangezien je al 10 week zwanger was, had je natuurlijk redelijk wat HCG in je lijf.

7. daphnev85

Neen ik heb niet meer getest sinds zaterdag. Daar was nog een licht streepje te zien. Ik was 10 weken ver toen we het slechte nieuws vernomen hebben. Achteraf gezien waren mijn zwangerschapssymptomen reeds sterk verminderd. Het hartje was echter al op 8 weken gestopt. Ik doe vanmiddag nog een ovulatietest om zeker te zijn.

8. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Sterkte....

9. daphnev85

Even nog een vraagje.

1 week na mijn curretage nog een duidelijke streep op de zwangerschapstest (zie bovenste test op foto 1), nu vandaag, exact 2 weken na mijn curretage nog een heel lichte streep op de zwtest (onderste test op foto 1). De zwangerschapstesten meten vanaf 25miu. Nu heb ik terug een ovulatietest gedaan deze morgen (niet met ochtendurine) en deze gaf terug een knaller. De ovulatietest is ook vanaf 25 miu.

Beiden testen meten dus vanaf 25 miu. zwangerschapstest lichte streep, ovulatietest knaller. Betekent dit dat de ovulatietest op mijn resterend HCG hormoon reageert (zou dit dan niet een lichte streep moeten zijn?) of zou hij toch op een LH piek reageren?

10. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Denk je ei! Je hcg neemt steeds meer af en je ovulatietest is nu knal, dus betekent dat je lh flink is toegenomen. Daarnaast zie ik ook een mooie tempdip in je kaartje. Ik denk dus een eisprong! Succes meid, hopelijk deze ronde een plakker!

Deel Deze Pagina