K-dag! :-(

Discussie in 'De lounge' gestart door Nora1983, 8 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Oja, leuk, altijd als je op wil schieten houden andere mensen je op, héél herkenbaar!:x

2. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Fijn dat je ander werk mag doen! Heel veel beterschap met herstellen!

3. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Zeg dat wel, en de voorspellingen zijn al net zo K....:x. leuk hoor, heb ik straks mijn gepimpte moederfiets terug vd fietsenmaker, kunnen we er nog niet op uit omdat het regent...:(

4. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Hier ook een k dag fiets is gestolen. Maar van de andere fiets is ook weinig over want die was een paar maanden geleden gestript. Twijfel nu heel erg aan deze buurt. Terwijl het opzich toch wel een fijne omgeving is. Buiten het feit dat er veel wietplantages opgedoekt worden en me buurman in februari doodgeschoten is. Is t wel een fijne buurt. Maar onze nieuwe fiets gaat dus mooi de kelder in. Want in t portiek is ie ook niet veilig.

5. Linana

Linana Niet meer actief

Ik heb een mindere k-dag als sommige meiden vandaag, maar toch een k-dag.
    Ik sluit dus ff achteraan bij de rest....

Hopelijk is morgen voor iedereen een betere dag

6. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Sterkte..:(

7. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik doe ook mee. Tussen 2 en 3 vannacht wakker ivm jongste. Om 6 uur weer wakker. 7 uur eruit. Oudste alleen maar huilen omdat mama weer moet werken. Op het werk alleen maar hollen van afspraak naar afspraak terwijl ik oom nog een deadline heb en nog een paar honderd (letterlijk) correcties moet doen.
    Veel te laat naar huis. Dus wilde een beetje doorrijden. Vliegt mijn ruitenwisser los en doet slechts 1 ruitenwisser het. Dus kon ik eigenlijk niet meer verder. Toch gedaan, maar zeer aangepaste snelheid. Dus super laat thuis. Wil alleen maar huilen. Het zat erg tegen vandaag.
    Gelukkig denkt manlief dat de wisser wel te maken is en is het alsnog gelukt om de treintickets te regelen. Dus dit weekend wordt wel leuk.

8. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Wat een baaldag zeg!!:(

Deel Deze Pagina