ondertekent! goed dat er zo'n competitie is! maar kan deze niet beter in de lounge gezet worden? misschien ondertekenen meer hem dan!
misschien ja...laat dat wel aan de moderators over als zij dat beter vinden. In dit topic zitten in ieder geval de meest meiden die hier iets aan hebben, toch? Ik heb de link naar iedereen gemaild in mn adressen bestand (die weet dat we bezig zijn)! Bedankt voor het tekenen!
Alleen jammer dat er laatst bij een consumenten programma was dat virtuele handtekeningen niet gelden. Alleen handtekeningne op papier kunnen iets uithalen... Maar heb em toch getekend!
Heb ook ondertekend, ben benieuwd wat er van komt! Goed initiatief in ieder geval. Ik heb hem ook in mijn onderschrift gezet, dan zien misschien nog meer mensen het.
Ik heb getekend En alle meiden die nog midden in hun behandelingen zitten Succes meiden Ik hoop dat jullie ook snel een wondertje mogen verwachten!
Ik heb zojuist mijn handtekening geplaatst en daarbij ook een opmerking geplaatst dat drie pogingen helemaal weinig zijn als afgebroken behandelingen - soms zelfs nog voordat een punctie heeft plaatsgevonden - ook als IVF-poging worden meegeteld. Ik hoop dat het helpt!