Ik kreeg een mailtje van ouders van nu, dat ik uitgekozen was voor het item "trots op Buik". Ik was al helemaal vergeten dat ik me had opgegeven, maar ik ben uitgekozen. Zaterdag heb ik de shoot in Amsterdam en als het goed is is er 6 weken na de bevalling ook een shoot met de baby (dat zal dan in juni zijn) Ik vind het heel spannend en leuk.... ik denk dat het dan in juli of augustus gepubliceerd gaat worden. groetjes Maaike
Wat leuk! Is altijd de eerste rubriek die ik lees. Ik ga je meteen bewonderen dus (en je kleine dan ook !)
Leuk nieuws, helemaal als je het zelf al bijna vergeten was! Ook heel mooi voor later voor je kindje!
Wat leuk zeg! Inscannen dat artikel, als het geplaatst is, dan lekker hier nog een keertje dubbelop showen! Leuk hoor! Gefeliciteerd dat je uitgekozen bent!
Wat leuk! ook een heel mooie herinnering voor later. Wel wat meer exemplaren kopen hoor, er zijn vast een boel vrienden of familieleden die er een willen hebben. Veel plezier alvast!
gisteren ben ik in Amsterdam geweest, het was echt heel leuk om mee te maken. haar en make-up werden gedaan, voelde me echt in de watten gelegd. De kleding van allemaal van Noppies. De foto's waren zo gemaakt, het was wel wat onwennig voor de camera...ik sta er meestal (liever) achter en niet voor hihi... Ik ben zelf niet gewend om strakke kleding te dragen nu ik zwanger ben, dus voelde me even een olifantje, maar vond het wel erg leuk. zodra ik bevallen ben dan wordt er weer een afspraak gemaakt voor de shoot met de kleine die dan rond de 6 weken is. groetjes Maaike