K.raamcadeau

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door esklessebes, 13 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.002
    3.665
    113
    hallo allemaal,

misschien niet bij het juiste kopje gevraagd maar ik denk wel een met de meeste lezers.

ik heb een probleem:)

voor iemand die heel dicht bij mij staat ben ik opzoek naar een K.raamcadeau een hele orginele want het is namelijk niet hun eerste kindje.
    wat ik in het verleden al heb gedaan is:
    een opbergbankje met persoonlijk tintje geschilderd. daarin allerlei bruikbare cadeautjes.
    een mega mand met allerlei cadeautjes
    een luiertaart met vanalles
    een wandbord met klokje, naam, datum, foto en gewicht enz.

wie oh wie weet er iets leuks orgineels waar ik zelf nog niet op ben gekomen. eigenlijk hebben ze alles:(

een persoonlijk stoeltje en of zo een loopwagentje zijn niet mijn ding.

alvast bedankt!!:D

2. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Een armbandje met de naam? Een Bedel armband met kinderkopjes met de namen van de kids?

3. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Even uit interresse: Waarom gebruik je een punt in het woord kraamcadeau?

Als antwoord op je vraag: gewoon een leuk kledingsetje o.i.d. Lijkt me helemaal prima toch? Of als je het echt heel origineel wil doen voor ouders met meerdere kinderen is een leuk condoomsetje ook leuk ( er van uit gaand dat ze ook een gevoel voor humor hebben)..

4. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.002
    3.665
    113

een armbandje met naam krijgt zij al.

leuk idee! misschien voor de moeder inderdaad een met alle kinderen.

thnx

5. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.002
    3.665
    113

nou omdat veel mensen weten wat ik al heb gedaan en hoop niet dat iemand die ik persoonlijk ken googled k....cadeau en alles komt naar voren haha hoop ik dan he:D

kindersetjes kleding krijgt zij al regelmatig en gevoel voor humor hebben ze wel hoor mijn vriend kreeg een papabox met alles erin dus ook al niet meer zo orgineel. is gewoon moeilijk iets persoonlijks te vinden heb al een paar keer iets leuks gedaan en wil nu niet zo aankomen van ja wist het ook niet:$;):D

6. Pompoen

Pompoen Actief lid

25 okt 2015
    446
    121
    43
    Een letterbak met kleine cadeautjes?

7. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

21 jan 2016
    1.409
    764
    113
    Je kunt ook een voorlees boekje laten maken met de naam van het kindje erin. Zo is het iets blijvends en persoonlijks

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.789
    113
    Dit is echt een heel leuk idee.

Vooral als ze rond 4 zijn vinden ze zoiets geweldig om te hebben en alvast mee te oefenen.

9. rums

rums Niet meer actief

10. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.361
    113
    Vrouw
    Een zelf gepimpt ikea keukentje? Of een voorleestoel of peuterbedje die je mooi beschildert? Bon voor een dagje/weekendje weg over een paar maanden?

11. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.002
    3.665
    113
    Leuke ideeën allemaal denk dat ik eerst eens ga kijken voor een mama sieraad!

Deel Deze Pagina