Hopelijk mag er snel een wonder geschieden... Heel veel sterkte aan de kleine man en al de mensen die van hem houden.
Krijg er helemaal kippenvel van... Sterkte voor de ouders, al hebben ze daar nu waarschijnlijk niets aan
Heel veel sterkte Het is zo oneerlijk dat zo'n jong kindje hier al mee te maken krijgt, krijg er gewoon kippenvel van Sterkte! En ik steek een kaarsje aan!
duim met heel mijn hart dat hij het overleeft net als iedereen die deze KL*** ziekte heeft..... bah heb gewoon overal kippenvel....
Wat afschuwelijk zeg....kippenvel (doet gewoon zeer!). Heel veel sterkte, natuurlijk denken we aan dit arme 2-jarige jochie. Wat heeft dit ventje al veel moeten doorstaan zeg, vreselijk.
Jeetje, ik ben er ook stil van. Wat verschrikkelijk erg. Ik denk dat het 1 van je grootste angsten is als het om je kind gaat...de tranen springen mij in mn ogen. Ik denk met heel mijn hart aan het kleine manneke en ga nu een kaarsje aansteken. XXX
ook wij denken aan hem, vreselijk, dit stomme rotziekte!!! niemand hoort die ziekte te krijgen en al helemaal geen kindjes! Heel veel sterkte!