Konden we maar meer, dan alleen hopen op een wonder, en denken aan dat kleine mannetje, en iedereen om hem heen... Ik sluit me aan bij iedereen die gereageerd heeft, er zijn gewoon geen woorden voor, ontzettend veel sterkte gewenst en laten we toch zooo hopen dat het onmogelijke gebeurd en deze kleine jonge het red!! Ook hier word aan hem en familie en vriend(inn)en gedacht!! HEEL VEEL STERKTE
Wat is de wereld toch oneerlijk en wat een nachtmerrie voor deze ouders/familie en vrienden! Het is je grootste angst om je kindje te verliezen. Heb kippevel over mijn hele lijf, wat heeft dat jongetje al veel moeten doorstaan, waarschijnlijk begrijpt hij het allemaal nog geeneens, zo sneu, nee de ziekte mag hem niet de baas worden!!
he k#t zooi!!!!! ik kijk nu naar mijn kleine bengel moet er niet aan denken,tranen staan me in de ogen!! ontzettend veel sterkte en kracht ,en gezondheid voor de kleine man toegewenst!
Geen woorden voor echt vreselijk gewoon net zoals dat meisje van 2 dat laatst in het nieuws was met een neuroblastoom Heel veel sterkte!!!
Wat een verschrikkelijk bericht! Na zoveel te hebben meegemaakt en doorstaan verdiend hij een lang en gezond leven! Hoop dat er snel positief bericht volgt en dat het mannetje het goed maakt! Heel veel sterkte voor jou en je vriendin!
oh bah!! wat afschuwelijk, ik krijg tranen in mijn ogen. Dat arme arme ventje. Kereltje zet 'm op!!!!!!!
Ik word al heel verdrietig als ik het lees. Hoe moeten zijn ouders zich dan wel niet voelen... Dit is volgens mij echt de grootste nachtmerrie voor elke ouder. Heel erg veel sterkte voor dat dappere jongetje en iedereen die van dit kleine ventje houdt.
wat mega vreselijk zeg ik heb er geen woorden voor en dat bij zo'n klein ventje, wat zullen ze door een hel gaan zeg. sterkte komende tijd. en ik hoop echt dat t nog gaat omkeren en het vechten beloont wordt.
Verschrikkelijk, krijg er kippenvel van... Heel veel sterkte, ik hoop dat t kleine knulletje er bovenop komt!