Ohnee, wat verschrikkelijk!! Ik vind het echt enorm erg. Zo een klein mannetje die al zoveel heeft meegemaakt in zijn leven. Gecondoleerd met dit verschrikkelijke verlies. Ik wil de ouders, familie en jou heel veel sterkte wensen!
Sterkte voor jou, de ouders van het kindje en iedereen die het kindje kent. Dit mag geen enkele ouder overkomen, kinderen horen hun ouders te overleven.
Wat kan het leven soms ontzettend oneerlijk zijn. Heel veel sterkte voor iedereen die van dit kleine mannetje houdt/hield!!
Gecondoleerd . Ik kan echt niet beschrijven hoe erg ik dit vind. Zo'n klein mannetje met nog een heel leven voor zich dat hem door een stomme ziekte ontnomen is. Ik wens jou maar natuurlijk ook de ouders en alle andere familie en vrienden heel veel sterkte toe in deze moeilijke periode.
Nee toch? Denkend aan mijn dochtertje die 2,5 is en lekker vrolijk rondwandelt overdag springen de tranen me in de ogen. Dit zal het jongetje en zijn ouders nooit meemaken!.. Wat sneu zeg! Gecondoleerd en heeeeel veel sterkte..
gatvedarie ik heb er kippenvel van, ik zal aan ze denken en wens jou en hun heel veel sterkte en liefde toe!
Wat verschrikkelijk, tranen stromen over mijn wangen..... Mijn zoontje is ook 2 ... wat een nachtmerrie voor de ouders en voor iedereen die van hem houdt. Heel veel sterkte
na een klein deel van dit topic gelezen te hebben kon ik niet meer ik brak tranen jeetje wat erg heel veel sterkte voor jullie de ouders vrienden en familie wat een verdriet dit had niet mogen gebeuren