Jeetje mina, vanmiddag post ik nog dat ik hoop dat hij er bovenop komt. Dit moet een zwaar, ongelofelijk zwaar, intens verdriet zijn. Als ik naar mijn dochter kijk vanavond, van 1,5 jaar en dan denk aan jouw vrienden met een ongeneeslijk ziek kind, kreeg ik de tranen in mijn ogen. Nu ik lees dat het jongetje is overleden is helemaal verschrikkelijk, heel veel sterkte de komende tijd, echt heel veel!!
jeetje, ben er stil van, zit hier met dikke tranen ik wil jullie allemaal heel veel sterkte wensen zo oneerlijk..
ohw wat afschuwelijk, dat is toch de angst van elke ouder, en als dat dan werkelijkheid word is het je ergste nachtmerrie. heel veel sterkte en kracht gewenst met dit oneerlijke verdriet.
Jeetje wat afschuwlijk. Het is zó oneerlijk als kinderen dit overkomt. Kan er wel om janken. Vrienden van ons zijn zo ook hun zoontje verloren, dus kan me heel goed jou gevoel voorstellen. Heel erg veel sterkte voor jou, je vriendin en haar familie.
pff vreselijk! Gecondoleerd meis, heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies ook voor de papa en mama en familie. Vreselijk dit kindje had nog een prachtig leventje voor hem moeten hebben!!
Wat vreselijk zeg, niemand zou eigenlijk zijn kind moeten overleven. Heel veel sterkte voor iedereen die hem kent. Zo had je waarschijnlijk ook niet de 1e verjaardag van je kindje voorgesteld. Toch gefeliciteerd al zal je niet echt in een feeststemming zijn.
Wat verschrikkelijk, ik kan de ouders, familie en jullie natuurlijk alleen maar heel veel sterkte toewensen met dit vreselijke gemis van zo'n klein schatje.
pff verschrikkelijk om zoiets te lezen edit; had niet alles gelezen maar zie dat hij overleden is bah bah bah wat vreselijk! veel sterkte met dit enorme verlies
Het is in en in triest... er zijn gewoon geen woorden voor. Ze hebben de operatie, van dinsdag, niet afgemaakt omdat het ventje te erg verzwakte maar hadden goede hoop hem vandaag af te maken. Wie weet wat hem nog allemaal te wachten stond wanneer de operatie was gelukt maar nooit nooit is de dood een uitkomst geweest. Gisteren vielen steeds meer vitale functies uit en uiteindelijk is hij aan het einde van de middag hersendood verklaard. Gisteravond om half negen is alle 'hulp' gestopt en is hij dus echt heengegaan.... Bedankt voor al jullie medeleven... er komt een moment dat ik min vriendin vertel dat er ook hier enorm aan haar en haar familie wordt gedacht.
Wauw..de tranen staan mij in de ogen. Wat een ontzettend naar verhaal. ik stuur deze mij onbekende mensen alle licht en kracht om zo'n vreselijk verlies te kunnen dragen. Dit is zó onvoorstelbaar...... Ook jij een dikke knuffel, Johannal, want jij staat veel dichterbij en zal hier ongetwijfeld ook erg veel verdriet om hebben.
OMG... wat verschrikkelijk zeg! Het ventje heeft nu gelukkig geen pijn meer en hoeft niet meer te lijden, maar wat een gemis voor zijn ouders en andere familie De tranen staan van dit soort verhalen altijd in je ogen Het leven is niet eerlijk...
2 jaar en dan al zoveel ellende mee moeten maken. Vreselijk. Het doet mij altijd weer zeer om dit soort dingen te lezen zeker nu ik zelf een kleintje heb. ik zal een kaarsje voor dat kleine mannetje branden. Heel veel sterkte voor de familie en voor jou ** met tranen in me ogen lees ik dat het kleine mannetje helaas overleden is. Gecondeleerd met dit ontzettend grootte verlies
Dikke kippenvel over mijn hele lijf... Arm ventje, arme ouders... Heel veel sterkte voor iedereen die hem lief heeft.