kippenvel over mijn hele mijn lijf, krijg het er gewoon koud van!! Ik ken het verdriet, heb het gezien bij mijn schoonzus.. wil de ouders alle sterkte van de hele wereld toewensen in deze moeilijke tijd..
Wat verschrikkelijk....geen woorden voor....kanker zou van kinderen af moeten blijven... Heel veel sterkte voor de ouders, familie en vrienden... Hoe kom je zo'n verlies ooit te boven...
Vreselijk!!!! Heb er eigenlijk geen woorden voor!! Maar wil jullie veel sterkte wensen met het verlies... Gecondoleerd....
Wat ongelofelijk, ongelofelijk zielig zeg. Wat een rotziekte is het toch. Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst aan allen die dit jongetje liefhadden..
oei dit wou ik niet lezen toen ik hier weer even kwam spieken, had de hoop dat het beter zou gaan. Nou heel erg veel sterkte en gecondoleerd. echt verschrikkelijk.
Gecondoleerd! Wat een verschrikkelijk nieuws, ik weet niet wat ik nog meer moet zeggen, behalve heel veel sterkte en kracht gewenst voor zijn ouders en voor iedereen die hem lief heeft!
Oh wat erg.... mijn dochtertje is twee! Weet niet eens wat ik moet zeggen.... wat een intens verdriet! Heel veel sterkte, zeker aan je vriendin en partner (en jullie uiteraard ook)! Liefs, Kweenie
pff weet niet wat ik moet zeggen . Dit is zo oneerlijk! zo'n jong ventje en niet eens lekker kunnen genieten van zijn oh zo korte leventje! Ontzettend veel sterkte gewenst voor zijn ouders! en natuurlijk familie en vrienden!
Oh wat vreselijk....zo'n lief klein jochie wat al zoveel ellende heeft moeten doorstaan en dan de strijd verliezen...hoe oneerlijk kan het zijn!!!! Maanden geleden ook zoiets gezien op Hart van Nederland...een meisje van twee...ben toen direct donateur geworden van KIKA. Dit mag gewoon niet gebeuren!! Heel veel sterkte voor de ouders en voor iedereen in zijn omgeving. Dag kleine vlinder.
Och jee, lees het trieste bericht nu pas. Gecondoleerd en heeeel veel sterkte gewenst aan jou, je vriendin en haar familie.