de 5e ziekte?

Discussie in 'De lounge' gestart door Igglepiggle, 15 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Op de school van mijn zoon heerst de 5e ziekte en nu denk ik dat ik die heb. Vorige week 1 dag koorts gehad en een paar dagen flinke hoofdpijn. En vanmorgen zat mijn lijf helemaal onder de vlekken. Ben er verder niet echt ziek van maar voel me ook niet helemaal fijn. Iemand hier die als volwassene de 5e ziekte heeft gehad? Wat waren jou symptomen?

2. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    Mijn schoonvader had precies dezelfde symptomen toen ons dochtertje de 5e ziekte had. Hij was er binnen een weekje vanaf. Beterschap.

3. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ah dus toch. Bedankt!

4. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Je bent niet zwanger toch?

5. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Mijn man heeft het pas gehad. Koorts vuurrode vlekken en hij had ook heel veel last van zijn gewrichten. Dat heeft trouwens niet iedereen, maar kan.
    Ik bleek gelukkig antistoffen te hebben.
    Bij ons in de buurt schijnt het te heersen onder volwassenen zei de huisarts??

6. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je bezorgdheid maar nee ik ben niet zwanger. Toch een raar idee om zo'n kinderziekte te hebben. Voel me gelukkig niet echt ziek, zie er alleen wat vlekkerig uit haha.

7. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Ik denk dat ze dit aan je vraagt omdat de 5e ziekte in de zwangerschap erg gevaarlijk kan zijn voor het kindje.

Deel Deze Pagina