K*tlens... nergens te vinden; help!

Discussie in 'De lounge' gestart door 2littlemonkeys, 15 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Haha ik heb niet eens in mijn nu gekeken, maar dat had inderdaad ook nog gekund :D

Nou met mijn -2 merk ik het wel als ik geen bril of lenzen draag. Dus als dat kreng nog in m'n oog zit, zit die ergens onder m'n ooglid.
    Morgen maar even afwachten hoe ik wakker word. De druppels voelen in ieder geval erg prettig, dus daar ben ik al enorm
    Blij mee :D

Pokkespul ook die stomme lenzen... voorlopig even geen lenzen meer voor mij na dit "avontuur"

2. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Ja..bij -2 merk je dat. Dat heb ik ook. Vooral als je er ook mee in slaap valt. Merk je ook. Dan plakt je oog en is roder. Ik denk bij jou puur het plukken in je oog.

Af en toe irriteert het mij ook en zet ik lekker mijn bril op.

3. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Ja en heb echt wel een flinke tijd zitten porren hoor 😳

Ach het komt vast wel weer goed! Zal morgen wel weer wakker worden met prut in m'n ooghoek, maar dat neem ik maar even voor lief

4. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.696
    4.304
    113
    noord holland
    Ik ben mn lens ook wel eens kwijt, maar voel heb dan echt nog zitten. Manlief kijkt dan voor me en we kunnen heen altijd wel vinden naar een poos. Hij zit dan meestal dubbelgeklapt onder mijn bovenste ooglid.
    Pas weer en toen kon m'n man hem echt niet vinden, hij dacht echt dat hij gewoon weg was een niet in mijn oog. maar ik voelde hem echt zitten! Steeds lensvloeistof erin gespoten, met mn oog dicht zachtjes wrijven etc.....geen resultaat. Gegoogled.... en daar las ik dat hij er echt uit zou komen maar dat dit uren tot wel dagen kon doen. grrr...heb lensen van -6.5 dus moet wel iets.
    Stug volgehouden met vloeistof druppelen, wrijven en knipperen en ineens na 1.5 uur ofzo begon hij te verschuiven en kreeg mn man hem te pakken.
    Maar ik.wist ook echt zeker dat hij erin moest zitten, ik voelde hem echt!

Deel Deze Pagina