Sta ik net onder de douche, en wil down under gaan wassen... Auw! Kijk ik... Is 1 binnenste schaamlip helemaal dik en opgezwollen! Hij voelt ook wat harder aan en ziet paars... What the...?! Iemand hier ervaring mee? Trekt t vanzelf weg of moet ik met de billen bloot naar de huisarts?
met de poes bloot in naar de huisarts nee geintje...... ik zou even aankijken.. misschien te hard geveegd? of met nagel er langs? even goed kijken of je iets geks ziet. doet het verder geen pijn? heb je geen koorts? Als je er verder geen last van hebt zou ik het even aankijken. Even katoenen ondergoed aan, en geen inlegkruisjes ofzo gebruiken. Als het over 2 dagen nog steeds zo is zou ik wel even naar de huisarts maandag.
Ik ben er zo mee wakker geworden denk ik. Vanmorgen met aankleden verder geen last van gehad, maar de straal van de douche verraadde het probleem... Hij doet wel zeer! Koorts heb ik niet.
Als ik zomaar met een opgezwollen, paarse, harde schaamlip wakker zou worden, en ik er geen oorzaak voor zou kunnen bedenken, dan zou ik toch echt de ha bellen!
Nee, ik heb echt geen idee. Seks is alweer een paar dagen geleden, dus wrijving daarvan ofzo kan ook niet...
Ik zou in ieder geval de huisarts bellen, zeker omdat het bijna weekend is. Het is misschien een spatader, google maar eens. Kan er alleen geen afbeeldingen van vinden
Ik zou ook gewoon even bellen met (de assistente van) de huisarts. Die zijn zulke vragen gewend. Ik had in jouw geval ook even de huisarts gebeld. Maar ik ben zelf dan ook wel wat gewend op dat gebied (helaas). In de tijd van de vruchtbaarheidsbehandelingen hebben -tig mensen mijn onderkant gezien. Het kan me dus nu werkelijk niks meer schelen.
Als je op klier van bartholin googlet kom je minder leuke dingen tegen, zou dus wel even langs de huisarts gaan. Googlen is misschien niet altijd verstandig maar ik ben graag voorbereid
Ik heb dit een aantal keer gehad. Bij mij bleek het een soort allergische reactie op een bepaald soort tampon/maandverband/inlegkruisje te zijn. Trok vanzelf weer weg. Wel heel vervelend!
Ik zou ook de huisarts bellen. Daar ging ik niet mee het weekend in. Ik heb zelf weleens een abcesje gehad daar, maar dat kwam door een ingegroeide haar. Dat zag eruit als een balletje aan de binnenkant van m'n schaamlip. Maar dat was niet groot en paars. Huisartsen zijn wel e.e.a. gewend
Kan t zijn dat je daar gestoken bent door een mug?? Roep maar wat hoor. En anders t weekend aankijken en dan maandag de ha bellen mocht t niet minder worden of weg trekken