K*tzooi 2e miskraam op komst??

Discussion in 'Miskraam' started by debbiebissels, Dec 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. debbiebissels

Dec 3, 2010
    49
    0
    0
    makelaarskantoor
    Berghem
    de grond is weer onder me aan het wegglijden...
    2 jaar geleden was ik binnen 1 maand zwanger, en bij de 6 weken klopte het hartje niet...dus 2 wkn erna weer een echo en toen was het gestopt met 6 wkn en 4 dgn..

heb nu een andere relatie.. en plots weer binnen 1 maand zwanger, natuurlijk erg bang op een miskraam... vorige week zondag werden mijn symptonen minder en meteen de verloskundige gebeld en die gaf aan wacht rustig af.. gister ging ik naar de wc en helder rood bloed aan het wc papier.. shit wat schrok ik..

moet nu wachten en morgen weer bellen wanneer er geen stolsels afkomen woensdag een echo..

het is zo vreemd..maandverband zit niet vol met bloed.. met afvegen heel weinig rood bloed en wanneer ik (sorry voor het detail) met het papiertje er een beetje in ga dan is het wat meer..

wie herkend dit???
    word weer een miskraam he??

x

2. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

Sep 23, 2008
    2,810
    0
    0
    verkoopster
    hey meid

ik ben bang dat het toch afwachten wordt.
    maar ik heb een goed verhaal, mijn vriendin heeft haar hele zwangerschap helder rood bloed verloren er ging vanaf het begin tot het eind geen dag voorbij dat ze geen bloed had.

De zwangerschap is helemaal goed gegaan ze heeft een gezonde knul gekregen van 4320 gram .

vaak zeggen ze als het niet gepaard gaat met krampen en stolsels hoeft t niks voor je te betekenen.

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Joh, wat rot voor je, die onzekerheid. Regelmatig echo's maken en afwachten is het enige wat je kunt doen, inderdaad. Mijn zus heeft bij alle zwangerschappen heel veel bloed verloren en heeft nu 3 zoons, ik heb bij 5 miskramen bloed verloren en heb nog steeds geen kinderen. Mijn zus had kramp, ik niet. Er is dus geen peil op te trekken. Heel veel sterkte, het niet-weten waar je aan toe bent is echt heel erg zwaar.

Suus

4. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

Nov 28, 2008
    4,404
    0
    36
    wat een onzekerheid, he!? Je kunt idd niets anders doen dan wachten en een vroege echo aanvragen....
    Hier betekende bruin/bloedverlies niet veel goeds helaas. Sterkte!

5. Gonca

Gonca Bekend lid

Oct 27, 2009
    743
    0
    0
    Ik wil je veel sterkte wensen voor nu en komende tijd !!

6. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Ik herken dit!

Bij de zwangerschap van Dinand heb ik tussen de 6 en 7 weken ook helder rood bloed verloren. Echt zoals bloed hoort te zijn dus (geen slijm, stolsels, krampen of andere rare dingen). Hier bleek achteraf dat het een bloedvaatje geknapt was na het doen van de grote boodschap. Heb teveel druk gezet. Nu is dat al snel gebeurd want het is erg doorbloed daar binnen.

Dinand is dus ook na 37 weken gezond ter wereld gekomen.

Hoop voor jou dus ook dat dit het gewoon is!

7. Willes

Willes Fanatiek lid

Nov 14, 2006
    1,127
    70
    48
    De onzekerheid hè, dat is misschien nog wel het ergste. Hopelijk geeft de echo woensdag meer duidelijkheid. In ieder geval heel veel sterkte en hopen op het beste.

Liefs Willes

Share This Page