K*TZOOI denk je het ook geregeld te hebben(oppas)

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    En die is gratis ofzo? Dankzij mij als patient hebben de artsen werk hoor.
    Het dichtsbijzijnde ziekenhuis hier gaan wij al niet meer heen, daar kunnen ze niet normaal met patienten omgaan, dus gaan we nu 20km verderop.
    Dr zijn 100den ziekenhuizen, dus die 20 weken echo krijg je heus wel hoor.

2. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    uhmm hoe laat is het?

3. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    sommige ziekenhuizen hebben een oppasservice? Check even de site. Anders een vriendin bellen en dan maar een stukje rijden?

4. muis26

muis26 Fanatiek lid

ik woon geloof ik ook niet echt in de buurt... anders had ik je graag uit de brand geholpen hoor!!

en @ Fiene...... ik snap het ziekenhuis heus wel hoor. een medische echo ga je gewoon geen klein kind mee naartoe nemen. En er kan altijd iets gebeuren dat je een keer oppas nodig hebt ... lijkt me sterk dat je altijd overal je kind perse mee naartoe moet nemen. Lijkt mij ook niet echt gezond.. bedoel je doet toch ook wel eens dingen samen ofzo?
    EN ik vind dat als het ziekenhuis zulke regels heeft je je daar gewoon aan moet houden. Je moet je toch kunnen concentreren op een 20 weken echo en gillende , lawaai makende kinderen horen daar gewoon niet bij :)

5. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Ik heb me al aangeboden dames :) woon redelijk in de buurt

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Muis, hier dus echt geen oppas hoor haha.. kinderen gaan altijd mee. Alleen bij de bevalling even iemand laten oppassen (wat achteraf ook niet echt een succes was want we moesten nog opschieten vanaf het ziekenhuis om haar weer op te halen).

Vandaar ook alleen gegaan destijds.

7. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wat vervelend he.... ook geen lieve betrouwbare buurvrouw die even wil oppassen misschien? als je in de buurt woonde had ik het best willen doen.. maarja mij ken je ook niet he...

wij hadden ook geen oppas bij de 20 wkn echo en we hebben onze dochter gewoon meegenomen... ze zeggen erbij, het liefst niet! maarja ik zei tegen ze tja we kunnen haar moeilijk alleen thuis laten he? ja toen begrepen ze het wel.... en deden ook heel leuk met onze dochter... er waren en toen toevallig 2, waarvan 1 stagaire en die hield onze dochter een beetje bezig :p

8. tulip

tulip Niet meer actief

krijgen we die discussie toch niet weer he??? Buiten werk gaat onze dochter ook overal mee naar toe. Als ik niet zou werken (weet niet of ts dat doet) dan zou ze dus overal bij zijn. Ik zie niet in waarom dat ongezond is.

Ik snap de regel van het ziekenhuis ook niet zo goed. Waarom een gillende kind??? Er zijn genoeg kinderen die die echo's mega interessant vinden en heerlijk bij papa op schoot zitten. Ik zou mijn dochter ook zeker meenemen, en ik heb die echo trouwens gewoon bij de vk gehad???

9. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Er zijn inderdaad een aantal ziekenhuizen die een speciale kinderopvang hebben, dus waar je kindje even kan spelen wanneer jij een afspraak hebt. Misschien heeft jouw ziekenhuis dat ook?

10. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Amfy, is het al gelukt?

11. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    hoi amfy, waar woon je, ik woon ook in gelderland.
    nu is gelderland wel groot, maar he voor hetzelfde geld woon je om de hoek, kan je de kleine ook wel ff hier naartoe brengen.

groetjes joyce

12. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.827
    9.336
    113
    Gelderland
    Is het gelukt meid? Anders staat mijn aanbod nog steeds hoor ;)

13. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    hey das klote zeg dat je ineens geen oppas hebt zo lastminute.. maar zie dat je al aanbod hebt gekregen dus hopelijk komt het goed!
    hier mocht het ook niet, maar ik was dat helemaal vergeten want mn beste vriendin ging mee en de jongste van haar ook die was toen 3.. toen we daar binnen kwamen zei ze dat is niet de bedoeling toen schoot het me te binnen shit ze hebben het gezegd maar was het vergeten..
    maar goed hij heeft zich keurig gedragen was heel lief, en als het niet zou werken zou mn vriendin wel mee naar buiten gaan met hem...
    maar kan me voorstellen als je zelf een kind hebt en je oppas afzegt zo lastminute dat je niet altijd wat kunt regelen ..
    dus als het niet anders kan gewoon meenemen en als het niet werkt je vriend met je kleine naar buiten laten gaan, dan is hij er in elk geval wel even bijgeweest, en niks aan te doen dan toch..
    maar voor hetzelfde geld gedraagt de kleine zich keurig, t zoontje van mn vriendin is ook echt een druktemaker dus ik was er echt bang voor dat hij de boel op stelten zou zetten op dat moment maar hij was echt poeslief !vond het heel interessant..
    succes hopelijk komt het geod!

14. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ik hoop dat je het op kan lossen! nou eigelijk ben ik ervan overtuigd dat het gaat lukken met al dit mooie aanbod :)

15. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Wat lief dat jullie mekaar zo willen helpen.
    Toppie!

16. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Ik kon ook echt geen oppas regelen voor onze kleine boef en heb het ziekenhuis gewoon gebeld om dat te melden. Daar vonden ze het okee dat hij meekwam als hij zich maar rustig hield, zo niet dan moest m'n vriend met hem op de gang gaan zitten.
    Ze willen natuurlijk wel je volle aandacht hebben als er slecht nieuws te melden is.

Maar wet een lading koekjes en speelgoed heeft hij zich voorbeeldig gedragen en was er geen enkel probleem. (ook niet met de baby) ;)

17. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik zou mijn kind ook gewoon meenemen. Wat willen ze doen, je weigeren? Zo'n echo kost zeker geld! Als jij op het laatste moment afbelt, dan stuurt het ziekenhuis tóch een rekening naar de zorgverzekeraar. Maar als ze je weigeren en je geeft te kennen dat je de verzekeraar inlicht... ik denk niet dat ze dat doen. Want de verzekeraar keert dan echt niet uit! Die zitten wel op hun centen, hoor ;)
    Anyway, wat willen ze doen? Hoogstwaarschijnlijk mopperen ze alleen maar en valt het achteraf allemaal mee.
    Je vriend is er ook bij om je oudste dan af te leiden... Desnoods gaat ie even met haar naar buiten.

18. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ahh wat balen zeg :(
    Maar je hebt hier al wat aanbod van mensen dus hopelijk kan je het toch oplossen ?

@ degene die zei dat ze zich niet voor kon stellen dat je geen oppas etc hebt: Ik kan me dat wel voorstellen!! Mijn ouders woonde voordat wij verhuist zijn zo'n 60 minuten van ons vandaan en die kwamen echt niet even op en neer als ik ergens een afspraak had voor weet ik veel wat. Dan nam ik de kleine ook altijd mee! Ook als ze ziek was en niet naar het KDV kon had ik geen oppas!! Dus het kan zeker wel dat je geen oppas hebt en je je kindje overal mee naartoe moet nemen....

19. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Vervelend dat de oppas je op het laatste moment zo laat zitten!
    Hopelijk heb je met de hulp van de meiden hier alsnog een oppas en kun je gewoon samen met je man naar de echo toe.
    En anders toch meenemen en proberen zoet te houden met speelgoed en wat lekkers.
    Lukt dit niet, dan kan je man altijd nog met hem naar een andere ruimte gaan.

20. Keeley

Keeley Niet meer actief

Waar woon je en hoe laat is je afspraak?
    Ik kan smiddags oppassen als het nodig is?

Deel Deze Pagina