Wij willen deze zomer, liefst voor 1 juli nog, het kozijn op de kamer van onze dochter laten vervangen, (tocht nogal). Nu hebben we al een aantal offertes binnen, maar de prijzen verschillen nogal. Twee offertes zijn we vrij zeker van dat dat kwaliteit is, (stevige kozijnen, jaarlijkse servicemonteur, 15 jaar garantie, aangesloten bij brancheverenging die de garantie overneemt als zij failliet gaan, enz), maar dan gaat het om een bedrag rond de 2500 euro, voor een kozijn van 1.40 breed en 1.60 hoog.... Dus we zijn eigenlijk op zoek naar een bedrijf dat voor een vriendelijker prijs een kwalitatief goed kozijn zet. Zo eentje met een kiepraam. Iemand ervaringen? Ook als je iets weet waar we vooral NIET moeten zijn, hoor ik dat graag!
Ik lees even mee, wij willen dit jaar een nieuwe voor- en achtergevel plaatsen en dan ook overal kunststof kozijnen. Het was ons ook al opgevallen dat er aardige verschillen in zaten.
Misschien weten jullie het al maar je kunt als je het gaat plaatsen subsidies aanvragen bij je provincie. Mijn moeder heeft de rekening daardoor met 5000 a 6000 euro zien dalen. Maar dit was even offtopic.
Finstral. Zeer tevreden hier. Sinds 4 maanden nieuwe kunststof kozijnen tegen een redelijke prijs. Had ook al veel vaker ergens anders geinformeerd. Zou zeker een vrijblijvende offerte vragen.
Wij hebben laatst mannen over de vloer gehad van Design Bouw en Kozijn Meester. Dit zijn dezelfde bedrijven. Wij vonden de verkopers ronduit agressief, de prijzen waren daar in tegen wel mooi (al scheelde het bij de ene man 1000 euro, voor precies hetzelfde Maar toen heb ik gegoogled op deze bedrijven en daar komen ze toch niet echt goed uit de bus. Zelf gaan wij dus niet in zee met deze bedrijven. We hebben nog het beste gevoel bij Belisol.
Hallo Wij hebben vorig jaar ons hele huis laten doen via mensen uit Engeland. Gezien het feit dat het kennissen zijn waren wij erg goedkoop uit. Ik zou echt meerdere offertes laten maken in verschillende dorpen/ steden. Inderdaad ook de polen zijn goedkoop en werken netjes. groetjes p.s 2500 voor 1 kozijn is echt te duur!
de firma schnackers uit kerkrade. Natuurlijk weet ik niet waar je zit in Brabant, maar ik weet uit ervaring dat ze goed en betrouwbaar zijn. En vooral: betaalbaar
Kozion! Die zijn echt goed proffesioneel, vriendelijk en eerlijk. Wij hebben onze voordeur door hun laten plaatsen, en ik moet zeggen echt geweldige service, er zat namelijk een fout in onze voordeur, ze zijn meteen terug gekomen om het te repareren! Ze zitten in Den Bosch(weet ik zeker) en Udenhout(volgens mij). Succes ermee! Oja; Je moet wel gaan pingelen Wij hebben daardoor best veel nog van de prijs af weten te krijgen!