Noord- Holland en hij doet nog steeds niks...Hier is het ook echt heel winderig en regenachtig, maar SBS is de enige zender die het niet doet...Baal er echt van...Wilde het echt live meemaken, jammer....
Zeker jammer en hoop ook datie het zo weer doet, maar ach...het is nou ook weer niet het einde vd wereld he
och wat balen dat ie het niet doet. Ze komen met zijn drieen op en Madelon wordt gevraagd nadien of ze goed geslapen heeft, maar ze is wel echt een beetje te schooljuffrouw hoor. Pfff, zo blij blij blij. Ik twijfelde, maar heb toch voorkeur voor Josje nu. Frans Bauer maakte het niet uit wie het werd, Antonie kamerling zei Madelon, voor Josje had ie zelfs grotere plannen dan K3. Noa vond ie te kokketerig met haar onzekerheid?
Maar stemt heel Belgie nu niet voor Noa, en dat Madelon en Josje dan de stemmen van Nederland zeg maar moeten 'delen' en zo niet genoeg stemmen kunnen krijgen om 1ste te worden? Of zeg ik iets heel doms? (ja sorry, maar hoop zo dat die Noa NIET wint haha)
Ik vertrek hier maar eens....wil wel dat het morgen een verassing is, als ik de herhaling zie Veel kijkplezier allemaal!
Maar als wij geluk hebben dan kiezen Karen en Kristel voor Josje want zoals ik de afgelopen keren heb gezien vinden zij volgens mij Noa ook niet zo leuk laten we het hopen oh en op de radio Q music (belgische krijg hier in het zuiden van land geen ned door ) daar hadden ze ook liever dat een van de nederlandse wint