Noa is doorgelaten omdat ze zich achtergesteld voelde vorige week (viel me op ) ... Maar ik zeg JOSJE !!! Zet hem op
als ik eerlijk mag zijn had ik zelfs meer verwacht van Noa qua zang!! maar yeey vond het zelfs tegen vallen! En Josje echt mooi
tja, tis een beste meid denk ik, maar ja,als je zo'n moeder hebt, ist niet gek dat je daar zelf ook wat van hebt...(datgene wat de meesten niet zo fijn vinden aan Noa).
ff voor Josje: Go Josje! Go Josje! Go Josje! Go Josje! Go Josje! Go Josje! Go Josje! Go Josje! Go Josje! Go Josje! Go Josje! Go Josje!
Go Josje!! Ik begrijp niet waarom Noa bovenaan stond?? Als ik kijk naar de meningen hier dan vind toch ook bijna niemand haar de beste. Als zij wint dan zeg ik mijn lidmaatschap van de K3 fanclub op, zet ik al mijn K3 cd's op marktplaats, verbrand ik al mijn K3 T-shirts en wordt er geen nacht meer onder het K3 dekbed geslapen.. Puuuh!
Hahahaha! Nou Michelle, ik hoop voor de K3 merchandise dan maar van harte dat Noa niet gaat winnen vanavond.
Josje is geweldig hè? Het plaatje is ook zo mooi samen met de andere twee meiden. Ik vond ook echt dat ze goed aan haar accent gewerkt heeft en haar dans heeft aangepast aan de andere twee meiden. Je ziet echt dat ze er heel hard voor gewerkt heeft. Go Josje Go! Josien ~ die weer zwijmelt omdat Koen in beeld is ~
Ik denk dat mijn zoontje k3 ook leuk gaat vinden We waren vandaag weg geweest dus hij was wat later naar bed dan normaal (hij is ruim 15 maanden) en toen het eerste liedje was begon hij helemaal te stralen en mee te swingen