Ik denk dat Noa gaat winnen maar ik hoop het niet.. Ik vind Madelon het mooiste in het plaatje passen maar Josje vind ik beter
Erg hè?! Maar ik zit op dit moment helemaal blij te wezen bij Ma Masé!8) Ennuh Josien..... Koen Wouters! Brings back memories, hihi! Daar gaat ze, Louise, De Brommer.....oh ik was fan! Maar da's offtopic..... Josje past zo goed in het plaatje idd! Ik duim me suf hier!
Zalig....... wat is die man toch lekker..... Idd jeugdsentiment... Mijn eerste LP was van Clouseau. Natuurlijk vanwege Koen . Idd heeeeeel offtopic maar wel heel lekker!
Volgens mij zei hij dat hij haar het beste vond passen in K3. Dat ze zo vrolijk was en het beste in het plaatje paste... !
Miquel vind Josje het beste van vanavond aahh net een van die kleintjes (zo'n jongetje) wie vind jij dat moet winnen? antw: Josje omdat papa daar verliefd op is
Haha heel mijn kamer volgeplakt met posters uit de hitkrant8) Weer ontopic: Denk dat Noa er nu uit gaat
whoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ik dacht toen iemand van die tafel zei ik vind josje t leukst dat karen en kristel ook in hun handen wreven en mekaar aankeken. Zagen jullie dat ook? Ik hoop noa d'r uut. Sorry Noa.
Nou, ik heb dat stuk ff gemist Loe, maar ik heb wel het gevoel dat Karen en Kristel haar het leukste vinden! Vorige week al met die opmerking over het dansen en ook net toen ze met z'n drieën zongen. Het kwam echt over!
spannend, mijn favoriet is Madelon. Maar als Josje wint is het ook terecht. Zolang Noa maar niet wint.