Oh dat hoop ik ook hoor Snoopy! Ik word er ook zo happy van! Mijn zoontje danst nu sinds een week of 2 ook heel actief mee zodra hij K3 hoort, dus dat gaat alvast goed.....
Ik denk toch ook dat ik echt fan ben, kan niet wachten tot mijn zoontje oud genoeg is voor een concert (of hij het nou leuk vind of niet haha)
Mag ik dan even een kindje van jou lenen Moet ineens aan die aflevering denken van dat programma "fans" met dat grietje van een jaar of 20 die zo diehard K3 fan was
Ik moet zeggen dat ik het eens ben met de nr. 1 Josje... Zij past het best bij de meiden van K3... Nu nog een naamsverandering he... Kosje of Kjosje.... Mijn top 3 was: 1. Josje 2. Madelon 3. Noa Ik vond Noa het minst bij K3 passen... Veels te truttig voor K3... sorrie...
Ben ook fan geworden van k3! Ben blij dat Josje heeft gewonnen! Ik had in eerste instantie Madelon hoog ingeschat, maar toch... alles bij elkaar past Josje toch het beste bij k3 vind ik. En idd, dat nieuwe nummer... ik werd er helemaal vrolijk van!
Gaaf!!! Past helemaal!!! Mijn kleine man is echt gek op k3, zo liefff... begint meteen te dansen. en bij kusjesdag handkusjes geven.... Maar Josje, super super super
Yes Josje heeft gewonnen!!! Leuk leuk leuk!!!! Heb alle afleveringen gevolgd en ben helemaal fan geworden, haha !
Leuk man, Josje er bij! Mijn meid is helemaal door het dolle heen als ze de muziek van k3 hoort. Over 14 dagen gaan we ze live bekijken, lijkt me erg leuk!