ik vind het ook goed dat josje gewonnen heeft dochterlief was voor madelon maar die vond ik niks... te gemaakt en overdreven ik heb wel gisteren de hele avond met dat ma masé liedje in mijn hoofd gezeten
ben ook blij dat Josje heeft gewonnen... Noa was hier in Belgie ook niet bepaald populair geloof ik weet niet meer wie het vroeg maar die rode knop was idd voor degene met digitale tv, die moeten dan gewoon op de rode knop van hun afstandsbediening drukken om te stemmen
Nou ook hier is het gevolgd gisteren... En ik vond het erg jammer dat Madelon als eerste afviel. Ik had had haar graag zien winnen. Ze is wat overdreven, maar op het podium mag dat best vind ik, zeker met kinderen. Ondanks dat het wat overdreven overkomt, volgens mij is het wél spontaan. Josje is ook gewoon erg goed hoor, maar ik vond en vind het accent wel erg afwijken. Absoluut, daar kan aan gewerkt worden. Maar gisteravond deed ze het ene liedje vrij goed 'vlaams' maar het volgende klonk juist weer heel erg 'hard' zeg maar. Maar oke, ik was écht fan van madelon uiteindelijk he . Dat Noa eruit is vind ik dan ook terecht, maar hoe je het ook wend of keert: Ze is wel professioneel. Een klik was er niet volgens mij met de andere 2 meiden. Toen ze eindelijk haar gesprek had op het landgoed met K2 , werd er ook vrij langs elkaar heen gepraat. Maar oke, ik Josje is ook wel een terechte winnaar denk ik. Ik ga wel even in de gaten houden wat Madelon gaat doen/welke musical ofzo. Want haar stem bij dat eerste liedje, vond ik weer zoooo mooi!
Vind het leuk dat Josje heeft gewonnen. Ik had niet echt een favoriet, maar alles beter dan Noa aka Paris Hilton. Josje deed het gisteravond het beste van de drie, dus wat mij betreft een terechte winnaar.
Ondanks dat ik madelon ook goed vond/vind, is Josje een terechte winnaar. De meiden hier (5 en bijna 4 jaar) zijn in ieder geval helemaal happy. Op naar het 1e concert van de nieuwe K3 Kwebbel
Wat mij opvalt, is dat Noa schijnbaar door weinig mensen geliefd was. Hoe is zij dan toch 2e geworden? Het is, als je alleen maar naar dit topic kijkt, overduidelijk dat Madelon en Josje beiden erg populair waren. Zal er dan toch gesjoemeld zijn om het de 2 andere K's niet tè moeilijk te maken? Of was Josje bij voorbaat al de favoriet van de insiders.....Of zie ik nu spoken?
Er is de hele tijd gestemd en gedaan door de vakjury... Ik geloof dat Karen en Kristel 1x iemand erbij hebben mogen kiezen... maar verder is het steeds de vakjury geweest en bij de vakjury viel Noa qua talent zeker heel erg in de smaak... En bij de laatste stemmen was het 50% vakjury en 50% publiek... En als die familie en vrienden van Noa massaal op haar zijn gaan stemmen hou je zo iemand er zo wel in... Maar om de keus van de K2-tjes kan je dan niet heen...
Niet als je bedenkt dat ze bij de vakjury hoog scoorde! En je kan natuurlijk zo vaak stemmen als dat je wilt he... Dus die familie en vrienden stemmen zich een ongeluk...
Wishgirl, ik had en dan ook puur over de finale. Tijdens de andere uitzendingen was het natuurlijk enkel en alleen de jury die de beslissingen nam (en de 2 K's natuurlijk). De jury had haar gisteravond inderdaad al op de 2e plek gezet, maar het publiek had hier nog zoveel aan kunnen veranderen. Gezien Madelon haar populariteit, had ik ècht verwacht dat zij 2e zou worden. Maar was dan de keus voor Karen en Kristel dan niet onmogelijk geworden? Dus vandaar mijn vraagtekens bij dit geheel... En Noa kan inderdaad een grote familie en vriendenkring hebben (zal het?), maar die zullen de andere meiden ongetwijfeld ook hebben. Ik vond de uitslag nogal bedenkelijk, maar ben ook erg achterdochtig bij dit soort stemmogelijkheden (Heey, valt me ineens op dat de smiley's door elkaar gehusseld zijn. 't Knipoogje stond voorheen in de rechterkolom, ergens bovenaan)
Dat weet je toch nooit bij het stemgedrag van mensen... Kennelijk was Madelon niet bij iedereen de favoriet... Of misschien vonden mensen Noa tijdens deze finale toch echt beter dan Madelon... En je weet ook niet met hoeveel stemmen of procent Noa heeft gewonnen op Madelon... Wat ik vreemd vond en best wat naar was dat ze niet zeiden van hoe de stand bij het publiek was geworden... Het ging meteen van zo is de stand van de vakjury en met de stemmen van het publiek erbij wordt het dit... Ik had liever even gezien hoe de stand geworden was bij het publiek en dan zeggen dan wordt het dit... Misschien stond Madelon bij het publiek wel op 1 of 2, maar gewoon met te weinig stemmen...
Ach, we zullen het nooit weten. Maakt ook niet uit hoor, Josje past goed bij het geheel. Maar ik was Madelon fan, dus vond het jammer dat ze er als eerste uit ging gister. Ben dus bevooroordeelt
Kan ik me voorstellen hoor Loetje en we zullen het idd nooit weten... Madelon wás ook gewoon KEILEUK... maar ja.. een K4 mocht niet he... En een K5 ook niet wat Patty wou Josje is denk ik ook een heel goede keus geweest! Ben benieuwd hoe ze het er live van afbrengt in zo een korte stoomperiode! Ik ga zelf niet.. maar ik hou het in de gaten hier hoe jullie het vonden
Ja, daar ben ik ook heeeel benieuwd naar. Wij gaan ook niet naar de shows hoor, nog nooit over nagedacht eigenlijk (HUH, nu staan de smiley's weer in de normale volgorde). Alles wat wij van K3 zien is op de tv. Mss ooit, in de toekomst...
Wie weet in de toekomst idd... Mijn dochter van 8 heeft het noooit leuk gevonden... Terwijl ik zelf al in Belgie stond mee te swingen toen ze daar onder Niels William werden voorgesteld en de eerste noten speelden en zongen van Heya Mama... hahha... Misschien wil mijn zoontje ooit eens... Als ze dan nog bestaan
@ wishgirl: dat soort effecten zijn nooit groot genoeg om echt een groot invloed te hebben hoor Dus het lijkt me sterk dat het echt heeft meegespeeld...
Ik vind het goed dat Josje gewonnen heeft, ze past mooi bij het plaatje! Maar als vlaamse vind ik wel dat ze aan haar accent moet blijven werken om bij Karen en Kristel te passen, anders valt ze uit de "toon"! Noa vond ik ook goed, maar ze werd echt wel afgekraakt door sommigen (meestal niet erg terecht) als vond ik haar niet "lief" genoeg om met kleine kindjes om te gaan... Madelon vond ik te gemaakt en haar accent klonk echt veel te fel naast de K2'tjes... denk dat ze daarom uitgevallen is! Ik wens Josje alvast veel succes toe en ik zit al sinds gisteren constant Mamasé te ¨zingen echt weer een aanstelelijk deuntje!
Merijn... ik denk echt dat het een nek aan nek race geweest is en dan maken die verschillen wel degelijk uit... Maar goed... maakt ook niet meer uit... De terechte winnares is er uit voortgekomen..