Jaaaaaaa! Josje heeft gewonnen! Hahahaha, ik had mijn zus verteld dat Josje de dochter is van mijn mans collega.... Komt ze met de opmerking: He, Josjes vader is dominee, hoe kan die dan ooit collega van jou man zijn? Hihihi, Josje heeft ook een mama
Joepiej Josje heeft gewonnen Ik ben blij dat Noa het niet was.. Ik was er wel heel even bang voor maar uiteindelijk toch Josje geworden. Ik dacht eerst dat Madelon ging winnen, maar helaas.
Ik ben ook blij met de keuze van Karen en Kristel. Madelon was te overdreven en nep al paste zij met haar uiterlijk wel het beste erbij. Mijn favo was eerst Anneke maar zij had te weinig talent, maar wat een scheet. Josje lijkt mij ook aardig en kan nog veel groeien. De kids maakt het niets uit wie er mee gaat doen, al blijft mijn middeltste volhouden dat Kathleen terug moet komen .
Ja Kathleen, ik vind het nog steeds jammer dat ze weg is...MAAR Josje is een goede opvolger denk ik hoor!! Ben blij dat Noa niet gewonnen heeft, bah, vond dr niks aan! Madelon vond ik wel leuk, maar niet genoeg....josje was al snel favoriet hier! Wanneer is de herhaling? Wil het nog ff kijken met dochterlief als ze niet op school zit dan...
Ik vond het leuk dat Kathleen er nog wel bij was in de show! Super vond ik dat... Wat is er eigenlijk geworden van het meisje dat vroeger al eens gevraagd was om in K3 te zingen, maar toen zelf "nee" heeft gezegd? En nu dan toch wel mee wou doen? Hoeveelste is ze geworden? Ik weet niet meer hoe ze heet trouwens...
YouTube - K3 - Mama Se (K2 zoekt K3) Met winnaar Josje! de finale liedje met Josje.... zoek nu alleen nog de clip van josje alleen van dit liedje.. zie alleen maar van josje, noa en madelon...
Helemaal leuk die uitzending, was er helemaal vrolijk van! Nu maar hopen dat K3 nog bestaat over een paar jaar, kunnen we ook leuk gaan meebleren
Persoonlijk vond ik Noa qua zang het beste. Haar dansen was de laatste aflevering ook geweldig! Spijtig dat ze het niet gehaald heeft. Madelon vond ik qua uiterlijk het beste passen. Voor mij was Josje eigenlijk nummer 3, maar dat ligt misschien aan mij Ze zal in elk geval nog serieus moeten werken aan het accent. Ik hoop dat ze niet te veel uit de toon zal vallen...
ik persoonlijk vond dat josje heel irritant overkwam tijdens de auditie rondes, zo van ik doe even auditie en ik wordt het wel even, een beetje arrogant, dat was mijn 1ste indruk!LAter vond ik dat ze iets minder arrogant was, maar eigenlijk hooptte ik dat zij het niet werd,puur door de 1ste indruk die ze achter hadgelalten, ik ben dus ook benieuwd hoe het zal gaan als ze er echt inzit, ik vind haar opzich wel goed en erook wel inpassen,maar dan moet ze dus niet meer zo arrogant doen.
Idd vond ik ook! Ik vond Noa de beste (en dat is niet omdat ik Belgische ben) en Madelon vond ik ook heel leuk. Zij gaf blijkbaar de indruk dat ze gemaakt over kwam, maar voor mij is dat niet zo. Dat is gewoon een gelukkig meisje met de nodige inzet! Ik hoop dat ze allebei nog bekend mogen worden.
Aaah oke... Kathleen was ook meteen de zwangere... En dat was steeds zo even een puntje van.. hmmm moeten we dat wel doen en nu is Karin zwanger hahahhhaa... Tja... Ik vond Noa juist arrogant... Josje lijkt mij een heel sympathiek meisje...
Noa vind ik goed maar niet voor k3 ze lijkt zoals patty al zei veel te veel op paris hilton en dat afstandelijke straalt ze ook echt uit. Ik zou als kind nooit op Noa afstappen maar wel op Josje die is veel opener en vrolijker.