K2 zoekt K3

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Lucia, 11 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merijn

Merijn Niet meer actief

Trouwens dat nieuwe nummer van hun, die kennen we toch al? :(

Ik vind Josje leuk, maar misschien niet de meest geschikte. Madelon vind ik er erg goed tussen passen. Ik denk dat zij de grootste kanshebber is.

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ja ik baalde ook wel dat Noa er nog in zit. Ik had echt verwacht dat Kathleen tot de laatste 3 zou gaan horen.

Noa is natuurlijk wel een 'sterke' kandidate en nu de enige belgische nog. Dus het zou me niet verbazen als ze volgende week ook nog mag blijven en dat dan Anne of Josje naar huis gaat.

Ik hoop echt dat Madelon wint nu, ze past er echt zo goed bij! Op die foto's ook! Echt super!

En hoe jammer ik het ook vind, terecht dat Anneke nu naar huis is.

3. madelon moet winnen!!!! haha
    Man lief zei dat 3 weken geleden al, en ik denk dat hij idd wel ver gelijk kan gaan krijgen.
    Die noa vind ik een beetje uit de hoogte hoor...

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik vind ook dat Madelon moet winnen
    ze past er heel goed bij.

5. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga ook voor madelon en noa pffff, sorry die vind ik niks !

6. Pure

Pure Niet meer actief

Leuk programma, van mij mag Anne of Madelon winnen. Noa moet er wat mij betreft zo snel mogelijk uit, vind haar totaal ongeschikt voor kinderen!

7. MvdW

MvdW Niet meer actief

Ik vind het heel jammer dat Anneke eruit ligt. Ik weet eerlijk gezegd niet of het plaatje compleet was met haar omdat zij niet zo'n groot bereik heeft qua stem, maar daar kan je in groeien natuurlijk. Ik vond haar echt een lieve persoonlijkheid hebben, heel zacht.

Ik ben er absoluut mee eens dat Madelon moet winnen!! Die foto is gewoon compleet!! Supermeid ook.

Anne vind ik helemaal niets....geen leuke persoonlijkheid....past er totaal niet bij.

Josje vind ik ook nog heel leuk, Kathleen vind ik een leuke vrouw, maar vind haar persoonlijk er "te oud" uitzien.

En dan heb je Noa.....nou laat ik daar maar over zwijgen, vind haar echt zo'n Paris Hilton tutje...gadver!

Dus met andere woorden: Go Madelon, may the best girl win!

8. MvdW

MvdW Niet meer actief

Ik lees trouwens nu net nog even dat Noa helemaal niet haar echte naam is, Noa Neal is haar artiestennaam, in het echt heet ze gewoon Tamara :(

9. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Ik volg het ook, maar kijk meestal de herhaling op internet.Dan vaak pas maandagmiddag ook, want het is pas op zondag na half 10 's avonds te zien, omdat het dan pas in België op tv is geweest :(

Normaal gesproken zou ik er niet naar kijken, maar mijn dochter is zo'n fan! 8)
    Dus als moeder zijnde vindt ik dat ik op de hoogte moet zijn van de interesses van mijn meiske :D
    Ze is net pas 2 geworden (31 Aug.), dus ze kan het zelf niet zien, want dan ligt ze al breeduit op bed...Denk ook wel dat ik haar op de hoogte moet brengen, dat Kathleen uit de groep is, maar ik weet niet of ze dat zal snappen/begrijpen :) Maar goed, dat zie ik dan wel weer :p

Als ik kijk naar het reclamefilmpje, dat K3 weer concerten gaan geven, heb ik het idee dat ik het profiel van Madelon zie en ik denk idd ook dat zij de grootste kanshebber is, qua uiterlijk en talenten etc.

Die Noa, moet echt snel op hoepelen! :x

10. BeertjeY

BeertjeY Bekend lid

9 mei 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    Als de dames van K2 dit lezen, dan weten ze direct wie ze moeten kiezen,
    Hahahah...de dames van zp willen zo goed als allemaal Madelon!!
    Me included.

11. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    I agree:D En idd die Noatamaraparis zsm naar huis, wat een air heeft die. Arme kindjes als zij wint..:p

12. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    dacht idd ook het profiel van Madelon te herkennen...

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Die Anne (weet t niet meer zeker hoor) vond ik echt niet leuk, arrogante meid!

14. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ehm...ik heb het einde gemist dus kan iemand me vertellen wie er nu eigenlijk uitligt? :D

15. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

Anneke en (de zwangere) Kathleen.

16. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

waren ze trouwens specifiek op zoek naar blonde meiden ?? valt me op dat de laatste 8 allemaal blond waren ... Ik kijk het verder alleen als ik het niet vergeet, word zo moe dat er ''weer'' zo'n talenten jacht programma is .. maar goed, ieder zijn ding ;)

17. kimr1

kimr1 Bekend lid

13 aug 2008
    545
    0
    16
    Kathleen en Flore toch? Anneke was genomineerd maar door Karen en Kristel er weer terug ingezet.

18. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere

anneke is er ook uit

19. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143