nou ik vind die madelon echt 10 keer niks, wat een neppert JAKKKIEEEEEE zo overdreven die neplach... ligt er zo dik boven op ik ga voor Josje, die vink zoooooooooooo leuk en lekker zichzelf
jeej anne is eruit vond dr maar niks van mij mag josje of madelon het worden noa vind ik echt een barbie popje
Heel Belgie stemt natuurlijk op Noa (lekker nationalistisch), zul je zien dat ze het ook nog gaat winnen.
Dat zei ik gister ook al tegen manlief... Maar ik kan het me echt niet voorstellen! Heeft alleen het publiek een stem bij de finale?
vorige week vond ik josje echt niks, maar gisteravond klopte het allemaal met josje! die videoclip heeft ze echt super gedaan! vond karen en kristel wel gelijk hebben, dat madelon een hoog schooljuf gehalte heeft. die zie ik dus eigenlijk niet als nieuwe K. ik denk dat josje of noa gaat winnen. en van die 2 hoop toch dat het josje gaat worden!
josje was goed in de clip! paste erg leuk! noa zingt erg goed maar vind haar eigenlijk niet zo leuk qua persoon en madelon kan soms idd wat geacteerd overkomen, vind ik jammer.. vind haar verder wel leuk! ik kan moeilijk kiezen denk op dit moment josje..
hmmm, het viel me wel op dat Noa toch toegegeven heeft en geen make-up meer droeg, of tenminste: geen plamuurlaag. Ondanks dat, toen ze eindelijk een gesprekje had met 'k2' , vond ik dat nog niet echt goed lopen, er was niet echt klik vond ik, alsof ze wat naast elkaar aan het praten waren. En het gezeur... Ook later, ja en je hebt ook geen moment om je terug te trekken... Tja, hallo, ze ging zélf bij Madelon liggen omdat ze dat beter vond, dan niet zaniken naderhand. Josje was goed, maar ik vind Josje simpelweg geen K3 eigenlijk... Ik vind haar meer een jonge 'Anouk' . Anne was helaas terecht dat ze eruitging. Hoewel het wel heel heftig was hoor, poehee.. De dames hebben het er vaker moeilijk mee gehad, maar nu... Madelon vind ik nog steeds leuk... Inderdaad wat overdreven, maar ik denk toch dat dat voor het podium en K3 niet heel verkeerd is. En dan nog: Het zingen bij Miquel, leek ze na het commentaar wel gelijk goed op te pikken, dus ik denk dat het toch wel goed kan komen. Blijkbaar vond Antonie haar toch ook wel goed, dus wat ze wat 'te' heeft, kan ze wel vrij gemakkelijk afleren denk ik, als er op gewezen wordt. Ik ben benieuwd naar de live show, ik vind het nu eigenlijk niet meer leuk : Sms NU, de lijnen zijn open! Hallo... de liveshow is volgende week... bah...
echt dom ! dat ze moeten stemmen (lees t nu net kon t gister niet zien ) tuurlijk gaat heel belgie dan op die DOOS! stemmen ! mijn god wat een stom kind ! maar ja , ze zullen er wel geld aan moeten verdienen ofsow :S
Ik was geschokt toen ik zag dat het publiek zich er nu ineens mee mag bemoeien. Ik was juist zo blij dat er nu weer eens een talentenjacht gaande was waarbij het oordeel door professionals zou worden geveld. Want het publiek kiest vaak voor de underdog of voor degene met de grootste smoel (zie de populariteit van de PVV bijvoorbeeld). Ik zie liever dat de beste wint. Hehehe, nou ja, je kunt je maar ergens druk om maken hè? Ik hoop dat mijn zoontje straks niet naar K3 gaat luisteren, ik zou er helemaal simpel van worden. En tóch kijken... Wat zit ik toch vreemd in elkaar.
Kon gisteren niet kijken en kwam dus nu ff hier spieken om te kijken of noa er al uit was maar helaas dus ben benieuwd als het publiek mag gaan stemmen.
gister ook gekeken en vind het erg jammer dat noa er nog inzit, tuurlijk zingen kan ze wel, maar voor de rest..........wat een dom wijf! Alleen maar zeuren over de nederlanders, wat is daar nu weer mis mee?!!! en dan zegt ze ook nog dat ze gevoel heeft dat hun samenspannen, nou dat kan toch helemaal niet, het is ieder voor zich of je nu nederlander of belg bent. Het zal vast gaan tussen madelon en josje. Ik vind madelon er qua looks het leukste uitzien, maar idd ze klinkt als een schooljuf.......maar na de kritiek deed ze het toch behoorlijk goed. En ja josje...............in de videoclip leek k3 gewoon compleet
Trouwens, ik hoop dat de finale hier ook zaterdag is want alle afleveringen tot nu toen werden op zondag uitgezonden. (zou natuurlijk wel heel unfair zijn als het op zondag was. )
Als het een live show is waarbij de kijkers mogen stemmen, kan ik me niet voorstellen dat de show pas op zondag wordt uitgezonden. Ik ben vanaf het begin al voor Madelon. Alhoewel ik Josje in de clip erg goed vond. Ik zie alleen de klik nog niet met Karen en Kristel. Ik hoop niet dat het Noa wordt, die heeft dus echt geen "K" factor
Ik verbaas me trouwens heel erg over het feit dat je moet stemmen, het programma tot nu toe is toch helemaal niet live?! Die met die dikke buik vorige week is al 3 weken bevallen! En trouwens, ze moeten een paar dagen later al gaan optreden, dus technisch gezien zou ze al láng gekozen moeten zijn!
Ik merk hier echt dat ze in België niet zo nationalistisch zijn als in Nederland hoor, en hier vinden ze die Noa ook maar een verwaande troela hoor