Gisteren tijdens Let's Dance kwamen mijn vriend en ik er ineens op dat het wel lachen zou zijn als dat weer terug kwam.. Lijkt me wel weer leuk vermaak voor de zaterdagavond. Was eigenlijk benieuwd hoeveel van jullie dat ook leuk zouden vinden. Ik vond het vroeger echt geweldig mocht altijd opblijven om dat te kijken. Lekker met je pyjama aan enzo.
Ik weet niet of ik het nu als volwassene ook zo geweldig zou vinden, maar voor mijn zoontje zou ik het zeker leuk vinden als het straks (hij is nu nog een beetje jong ) terug kwam op TV. Ik vond het zo leuk om daar als kind naar te kijken met mijn ouders
Heerlijk dat programma!!!!! Mag van mij weer terug komen op tv.. heerlijk idd op de bank met pyama... Vooral Bulletje.. om dat beest keken we eigenlijk hihi
O ja heerlijk! Keek het altijd als meisje, laten we dan meteen weer de honeymoon quiz en suprise suprise op de tv brengenJeejj
Hihi ik wist wel dat ik niet de enige was. De meeste programma's van tegenwoordig vind ik niet zo leuk meer. Soundmixshow is ook wel weer leuk lekker geen audities zien ofzo gewoon lekker kijken naar mensen die zingen. Geef nooit op was idd ook geweldig!
Voor mezelf zou het niet hoeven, maar ik denk dat het voor heel veel kleine kinderen wel leuk zou zijn. Wat is er tegenwoordig nou voor leuks voor de kleintjes van een jaar of 5/6/7 op tv? Alleen al die stomme talentenjachten. Mijn nichtje heeft een dochter van bijna 6 en die vindt daar echt helemaal niets aan. Is alleen leuk voor de wat oudere kinderen. Dus, ja, ik ben vóór!
Ik vond het ook altijd erg leuk als kind... En dan de mini-moppentrommel.... Geef nooit op vond ik als 10-jarige al te 'nep' . Maar er zijn genoeg programma's die ik -als volwassene- graag terug zou zien. De soundmixshow, De uitdaging!, honeymoonquiz of dat trouwprogramma met Linda de Mol, Suprise Show was ook altijd leuk om te kijken... Als kind vond ik dat programma met Ted de Braak ook leuk, met die gezinnen...
Ik vind het een vreselijk programma. Maar toen ik een jaar of 10 was vond ik het helemaal geweldig. Voor de kids zou het wel leuk zijn als het er weer op kwam.
Vond ik altijd helemaal top!! Wat 'uitzoeken' qua kleding en dan door de deur . En de Honeymoonquiz, geweldig! Love Letters, Op goed geluk (met Carry Tefsen), Liefde op het eerste gezicht vond ik ook altijd leuk (met Rolf Wouters) En all time favorite: Telekids! Met de mega blubber power race, wij zijn beter en natuurlijk Pittige Tijden
ik vond het vroeger geweldig! ik denk dat de kleine het ook heel leuk vind als dat op tv zou zijn telekids vond ik ook heel leuk, heb hier nog een video liggen. en de meneer cactus show