Wij vonden het tot nu toe geen S6.. Wat chaotisch en sommigen zongen gewoon echt vals en dan toch zulke hoge punten.. Het concept werkt niet Vorige keer was veel leuker..
Ik snap niet, dat bij zoveel aanmeldingen en voorrondes er nu nog mensen tussen zitten die vals zingen. Dan lijkt het net alsof ze het er om doen.
Ik vraag me af of ze niet allang weten welke kandidaat het echt gaat worden, of dat ze in werkelijkheid maar een paar kanshebbers hebben. Want dit was tot nu toe een aanfluiting en ging echt nergens over… Echt een kijkcijfer dingetje ofzo. En Gordon als jurrylid mbt uitstraling en uiterlijk is natuurlijk absurd. De man heeft zelf de uitstraling van een nat hemd. En zijn outfit van afgelopen uitzending sloeg al helemaal nergen op. Maar dan wel gaan lopen zaniken en oordelen over het uiterlijk van anderen Ik ken de Belgische juryleden niet, dus daar heb ik (nog) geen mening over. Maar Samantha Steenwijk vind ik ook niet echt de aangewezen persoon om te jureren in dit programma.
Dat ook eigenlijk wel zo.... En ik de presentatie zijn duidelijk niet de leukste/beste die ze konden vinden
Goed gedaaaaaan! Ja heeeeeeeel goed gedaaaaaaan! Dat zeg ik ook tegen mijn 1 jarige als ie de ranzige slak weer netjes op de grond legt haha
Ik vind de keuzes vanuit Nederland ook bijzonder.. Zie niet echt een link met Gordon of Samantha en K3.
Mijn dochter vind dat maar raar, een jongen bij K3 Ik eerlijk gezegd ook, K3 = gewoon 3 zingende meisjes.
Ik hoop het niet. Wij zaten bij het laatste concert op rij 1 in het midden. Zo gaaf. We gaan niet nog een keer. Dochter is al bijna 10. Vind het nog wel leuk. Maar zo'n ervaring als toen op rij 1 wordt het toch niet meer. We kijken het wel thuis op dvd. Meer leuke shows wat ze ook mooi gaan vinden. Maar ik vraag me af, zou de kaart verkoop moet terug lopen als er een jongen bij komt in plaats van een meisje?
K3 is toch sowieso een meisjes ding, of zijn er ook jongens die fan zijn van K3? Als ze zo graag inclusief willen zijn, kies dan een meisje uit met een donkere huidskleur, maar hou het bij 3 meisjes
Ongetwijfeld zijn er jongens die K3 leuk vinden. Het laatste ja, zou alleen wel weer heel erg neigen naar positieve discriminatie ofzo.. dat valt nooit goed.
Mijn zoontje is ook groot fan, hij zingt de hele dag "o ya lee lee" Maar goed, hij is pas 2 en hoort het natuurlijk bij zijn zus. Geen idee of hij het ook nog leuk vindt als hij ouder wordt.