K2 zoekt K3

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Rapunzel, 24 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos12

    Roos12 Fanatiek lid

    4 jan 2015
    1.719
    803
    113
    Ik denk dat ze voor haar hebben gekozen omdat ze 6 jaar jonger is dan Amy. Lekker te kneden nog, ook grote kans dat ze niet snel zelf een kindje gaat krijgen. Zeg niet dat ik het daar mee eens ben, maar ik denk dat echt dat het zo in elkaar steekt.
     
  2. aappie20

    aappie20 Fanatiek lid

    19 feb 2012
    3.214
    492
    83
    Ik vond het wel typisch dat Diede, die nooit via een golden ticket is doorgaan gelijk het veld moest ruimen... haar zangkwaliteit vond ik vele malen beter.. Vanaf dat moment dacht ik al het is gewoon een voorop gezet plan geweest, kan niet anders.
     
    wishfulthinking vindt dit leuk.
  3. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.490
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    tuurlijk wel... de meiden hebben natuurlijk het eind woord en dat is wel logisch... als het niet klikt of wat dan ook - dan blijft het niet lang blij elkaar. Perfecte zang is bij k3 nooit het belangrijkste geweest. Karakter en uitstraling is belangrijker. Josje was ook zéker niet de beste zangeres. En Hanne ook echt niet. Maar het plaatje moet kloppen en het trio moet goed voelen. Ik vond Chanelle juist erg leuk in het begin...
     
  4. Bloempjelief

    Bloempjelief VIP lid

    28 mrt 2020
    7.800
    6.969
    113
    Vrouw
    Ik vind het wel een terechte winnares. Diede zingt beter, maar haar stemgeluid vond ik niet mooi bij de andere 2. Amy en Celester vond ik niks aan, de ene saai en de ander nep, haha.
    Ik vind Julia wel een beetje een kopietje van Klaasje, maar dat komt volgens mij door die ogen ook ;) Ik ben benieuwd wat er allemaal uit voort gaat komen!
     
    Athina vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina