Dat klopt dan toch ook? De actie 3+1 begint pas vandaag dus zaterdag had ie het zowieso niet gedaan. Een pakje kost vijf euro dus twee pakjes tien euro...
Hoi, Ik had laatst ook zoiets, maar dan met zwangerschapsvitaminen... Er stond in het Kruidvat krantje dat alle zwangerschapsvitamine met 25% korting waren. Maar bij de kassa bleek dat niet te gelden voor de gravitamon. Toen ik zei dat ik dat vreemd vond, heb ik toch nog de korting gekregen. Eigenlijk is dat toch vreemd dat als iets zo in het krantje staat, dat de kassa iets anders zegt?
Nou ik geloof echt niet dat die zwangerschapstesten 3+1 zijn aangezien dat soort dingen nooit in de aanbieding zijn..bijna van zelfsprekend nee.
nou ben net bij de kruidvat geweest en heb gewoon de korting gekregen! heb het gewoon gevraagd en hun wisten het niet! dus hun zeiden wij vinden het niet onder geneesmiddelen vallen, dus krijg je de korting!
Nou ik ben net ook geweest en kreeg de korting niet.. was ook akelig druk in de winkel (incl familieleden) dus ben verder de discussie maar niet aangegaan.. Helaas pindakaassss..