nee dan zie ik niet veel, wel als ik er echt bovenop kijk maar dat is denk ik bedrog...Man gaat zo naar de KV en dan doe ik daar nog 1 van en anders maandag weer als ik dat volhoud.
hoelaat kan je mannetje naar de kv dan? als het klopt zou je hcg over 2 dagen verdubbeld zijn en wie weet heb je dan een duidelijke test in je handen. laten we het hopen. Vind het ook zo jammer dat je daarna zo lang moet wachten. ik weet hoe het voelt als je heel graag een tweede wil. hoe voel je je trouwens? voel je je ook zwanger?
Ik moet heel veel plassen door druk op mijn blaas. Moest van de week tig x ontlasting kwijt en had van de week wat steken. Voel mijn baarmoeder wel steeds, maar omdat ik natuurlijk die blaasonsteking had dacht ik dat het daar van kwam, maar mijn urine is schoon dus vermoed ik dat het van mijn baarmoeder afkomt.
mannetje is nu ff aan het klussen in huis dus als die daarmee klaar is, er is ook een vriend van ons hier dus kan het ook niet zo openlijk over hebben met man.
@ mamalous: Ik zou NU de testen van marcare bestellen en ook de digi halen van cb... Het ziet er goed uit voor je! Owwww ik hoop het zoo voor je.. Liefs
jannn als ik die van matcare bestel zijn ze er pas ma middag das te laat, ik hou het ff bij de kruidvat testen haal er 4 dadelijk. Spannend he, ik durf nog niets te hopen en misschien word ik nog wel gewoon ongi... pff
Das wel lief hoor hihi... Ik laat het weten als ik weer getest heb Man ziet trouwens ook wel iets op de etos test
Aan dat streepje te zien heb ik goede hoop voor je, wel heb je het met ochtendurine gedaan, dus hou er rekening mee als je vanmiddag een test doet, dat het streepje misschien wat minder duidelijk is.
Mamalous: ik zit met mijn tel in mijn handen en daar zie ik zelfs de streepjes mee. Ook op die van de etos. ik kijk zo nog even met de lap top! Ohhh zou het echt zo zijn!? Dit is echt heel spannend!!
Ondanks dat ik dus niet zeker weet of het streepje binnen de tijd is gekomen? Manlief is nu boodschappen gaan doen
Ik heb volgens mij ook eens een indrooglijntje gehad en dan is het echt een lijntje. Niet zo breed, zeg maar. Op die test van jou is het lijntje gewoon een streep zoals bij een positieve test. heb nu de lap-top op mijn schoot en zie echt iets op die van de etos. Dat kan toch geen gezichtsbedrog zijn? 2 testen met een streepje... Volgens mij ben je hartstikke zwanger!!!
Wij zien zelf ook iets op die van de etos.. Maar zou ook pas 3 weken en 2 dagen zijn hartstikke pril nog en er kan nog vanalles mis gaan.. Durf echt nog te blij te zijn vooral omdat het de enige kans dit jaar is geweest