Ik ben ook zooo zenuwaachtig.. Kga ff verder met waar ik mee bezig bent en ik kom zo weer kijken.. Ga je straks testen?? Hou je urine ff goed op dat het goed concentreert en niet te veel drinken he!!
spannend ziet er goed uit al heb ik helaas ook wel eens van dat soort testen gehad en werd ik alsnog ongi.. maar duim voor je dat die zometeen meteen weer zon streepje geeft
Het kan echt een stuk schelen hoor, zeker omdat het nog zo pril is heb je waarschijnlijk echt ochtendurine nodig, zou gewoon morgenochtend nog een testje doen.
Maar je heb toch wel sterk het gevoel dat je zwanger ben of niet?? rustig afwachten. Ik hoop het zoooo voor je.. Vooral omdat dit de enigste kans is voor je.
Eigenlijk kan je pas over 3 dagen testen toch?? En dan nu al een streepje en smiddags niet geef toch wel goede moed. Je heb gewoon nog te weinig HcG.. Waardoor het streepje een beetje laat kwam.
ik vindt dat je een duidelijk streepje had meid... Nu even afwachten en dan me ochtendurine testen..vele meiden hier wilden graag zo`n streepje...
Ik weet het dat veel meiden het zouden willen, ik gun het anderen ook enorm hoor.. Ik houd jullie op de hoogte
Ow op die manier... Maarja ik was natuurlijk wel buiten de afleestijd nou nu hou ik erover op en wacht ik rustig tot morgenochtend test ik ff voordat ik ga werken