K2v5 indrooglijn?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Jubbos, 21 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Nee nog steeds niet nega testen en geen ongi pff kijk het nog een week aan dan nog niets ga ik langs de huisarts

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Wat naar zeg dat je zolang moet wachten :(. Als antwoord op je vraag:

Heb zelf meerdere malen (deze ronde) KV testen gedaan en ze blijven helaas spierwit. Geen indroogstreepjes niks.... Maar alles kan hoor...

3. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Hier nog geen duidelijkheid pfff mag vd ha wel bloedprikken maar mijn man vind dat onzin zou dan maandag pas de uitslag hebben dan wacht ik dus nog wel even

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik zou het zeker wel doen hoor jubbos.
    Al is het voor je eigen gemoedsrust.
    Mocht je in het weekend posi testen of ongi worden tja dan is het eigenlijk voor niks geweest, maar als je maandag beide nog niet hebt is een testuitslag wel fijn.

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

mee eens en het is zo gebeurd. ik hoop dat zo'n test je duidelijkheid kan geven.

6. 078mama

078mama Niet meer actief

Deze testen geven ook een lichte lijn tijdens je ei dus misschien was dat het wel. Of kan dit echt niet in je cyclus?

7. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    he jubbos ik zou ook bloed laten prikken want dan heb je maandag de uitslag en als je test dan nog steeds in het weekend posi aangeeft kun je daarna in die week nog een keer laten prikken en dan kun je deze twee waardes naast elkaar leggen en dan weet je of je hcg genoeg is gestegen of dat die toch aan het dalen/te weinig is. Dan krijg je tenminste zekerheid.
    Succes

xxx Joyce

8. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ik ben helaas ongesteld geworden vandaag.

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hier ook even neerzetten een hele dikke knuffel voor jou! vind het echt heel erg rot voor je

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Bah meis, wat ontzettend balen..
    Dikke KNUF

11. jannn

jannn VIP lid