Nee nog steeds niet nega testen en geen ongi pff kijk het nog een week aan dan nog niets ga ik langs de huisarts
Wat naar zeg dat je zolang moet wachten . Als antwoord op je vraag: Heb zelf meerdere malen (deze ronde) KV testen gedaan en ze blijven helaas spierwit. Geen indroogstreepjes niks.... Maar alles kan hoor...
Hier nog geen duidelijkheid pfff mag vd ha wel bloedprikken maar mijn man vind dat onzin zou dan maandag pas de uitslag hebben dan wacht ik dus nog wel even
Ik zou het zeker wel doen hoor jubbos. Al is het voor je eigen gemoedsrust. Mocht je in het weekend posi testen of ongi worden tja dan is het eigenlijk voor niks geweest, maar als je maandag beide nog niet hebt is een testuitslag wel fijn.
Deze testen geven ook een lichte lijn tijdens je ei dus misschien was dat het wel. Of kan dit echt niet in je cyclus?
he jubbos ik zou ook bloed laten prikken want dan heb je maandag de uitslag en als je test dan nog steeds in het weekend posi aangeeft kun je daarna in die week nog een keer laten prikken en dan kun je deze twee waardes naast elkaar leggen en dan weet je of je hcg genoeg is gestegen of dat die toch aan het dalen/te weinig is. Dan krijg je tenminste zekerheid. Succes xxx Joyce