Waarom denkt men dat er een maximale afleestijd in de bijsluiter staat? Zou dat wellicht een reden hebben? Of zou dat er zomaar voor de lol in staan? Overigens hebben alle merken testen een bepaalde maximum afleestijd en dat is zeker geen "paar uur later", maar hooguit een half uur. Deze streepjes na een paar uur zeggen he-le-maal niks. Ja, je kunt zwanger zijn, maar dat kan ook net zo goed niet. (Straks gaat men nog met zulke indrogers roepen als ze daarna gewoon ongesteld worden, dat ze vast een vroege miskraam moeten hebben gehad.......!) Na een paar uur aflezen is echt niet meer betrouwbaar, anders hadden ze ook zeker niet een bepaalde afleestijd vermeld in de bijsluiters. Morgen opnieuw testen, binnen de maximale afleestijd (dat is geloof ik 20 minuten of 30 minuten) aflezen en daarna echt weggooien en niet meer naar kijken. Je kunt ook op je NOD een CB Digitaal met wekenindicator doen. Die zijn ook heel gevoelig en je hoeft dan niet naar streepjes te kijken.
Bedankt voor de vele reacties.... Voor alle duidelijkheid: ik ga er helemaal niet van uit dat deze iets betekenen hoor.... Ik ben mij zeer bewust dat ze ver na afleestijd zichtbaar werden! Vond het ook gewoon raar dat ik precies 'oplopende' indrooglijntjes had. Heb dit gewoon nog nooit gehad met de testen k2v5 vandaar dat ik dit even lanceerde... Lees nu dat het nog voorkomt dus ja dat is dan duidelijk... Ik heb vandaag niet meer getest, zit nu op 11 dpo...ik wacht verder af tot mijn NOD (normaal op 13 dpo (dus zondag)...als er dan binnen de tijd niets staat dan is het overduidelijk. grtjs
Hier hetzelfde verhaal als jou.. open gehaalde test is buiten de tijd maar de 2e foto binnen de tijd... zo lastig. Zie jij het streepje bij mij ook of niet? Ik zie bij jou echt wel een roze 2e streep..
Oh maar jij bent zwanger volgens mij hoor! Op de 2de test (binnen de tijd) zie ik heel erg duidelijk het streepje staan!!
Action werd bij mij ook pas 1 dag later positief dan de kruidvat 2v5... Ik zie ook op beide testen wat, maar die 2e lijkt nog niet helemaal goed doorgelopen?
Hier ook niets ....eerste bruinverlies alweer gespot... heeft weinig zin om nog te testen, morgen zal mijn menstruatie wel doorbreken...