hoi meiden, Ik ben weer vreselijk ongeduldig geweest. Vandaag 9 dpo m'n man denkt dat het deze keer raak is. Heb nu al 3 keer gehad dat het erg vroeg in de zwangerschap is misgegaan dus was plan me niet meer gek te laten maken en niet meer vroeg te testen maar... Net toch gedaan en we zien allebei een vaag streepje na ongeveer 5 min maar twijfel toch of het geen indroger is. Als je er water door laat lopen en hij blijft staan dan kan het geen indroger zijn toch? Bedankt alvast xx
Ja ben alleen benieuwd of het nog wen indroog lijn kan zijn als het zichtbaar blijft met spoelen met water. Het komt weer op geduld aan vrees ik
Ik zou opnieuw testen door t water is het idd heel erg uitgelopen. Succes ! Hoop voor je dat het raak is
Indroogstreepjes blijven ook staan na spoelen met water Maar een streep met 5 min is gewoon geldig hoor
Goedemorgen, Helaas, vandaag 2 witte testen. Ik had al zo'n voorgevoel, ik zag het gister ook ongeveer na 5 min. Weet het niet precies, maar zeker niet veel later. Balen, heb dit nog nooit gehad. Hoop dat het alsnog kan maar heb eigenlijk alle keren dat het raak was wel een streepje op 10 dpo gehad. Maandag kan ik de huisarts bellen voor uitslagen van bloedonderzoek op schildklier homocysteine enz ivm de herhaalde miskramen.