Goedemorgen dames, Hier ben ik weer. (Toch gek om net zo maf te worden met een 3e eventuele zwangerschap) Hierbij een foto van mijn testen. Deze lopen af. Ik heb wss de eisprong gemist met het testen. Ik ben pas maandag begonnen. Vandaag een stekende pijn al vanaf dat ik ben buik links onderin buik. Dit is geen schijn kwaal. Ik voel het echt. (Die schijnzwangerschap heb ik paar weken geleden al gehad ) Wat kan dit zijn? Ik heb geen idee van cyclus daarom ben ik mijn ei aan het zoeken trouwens.
Kan, maar hoeft niet. LH is namelijk de gehele cyclus aanwezig in het lichaam van de vrouw. LH schommelt bovendien en hoeft absoluut niet op te lopen naar een piek en af te lopen. Sterker nog, een ovulatietest knalt veelal uit het niks! Nog even wat aanvullende vragen: - hoe lang duurden je laatste 3 cyclussen? - op welke cyclusdag ben je begonnen met testen? Stekende pijn duidt meestal op de laatste groeispurt van je follikels waarna na een dag of 3/4 je daadwerkelijke eisprong pas plaatsvindt waar je veelal niks van merkt. Aangezien je deze pijn nu links voelt, vermoed ik dat je de eisprong deze keer vanaf de linker eierstok hebt. Ik zou dus zeker de komende dagen nog door blijven testen. Kans is aanwezig dat over een dag of 2 je ovulatietest wel gaat knallen waarna je binnen 48 uur dan je eisprong hebt.
Een paar weken geleden zat je dus rond je NOD en dacht je zeker weten zwanger te zijn? Dat meegenomen, maakt de kans alweer een stuk groter dat je in deze dagen rond je eisprong zit! Nogmaals: doortesten dus met de ovulatietesten.
Super bedankt voor je antwoord. Ik had al een klein beetje gehoopt dat jij antwoord gaf, aangezien je veel kennis hebt van de testen als ik het zo bekijk. Ik blijf gewoon door testen, wie weet komt er dan nog een piek aan. Hopelijk heb je gelijk wat betreft de pijn aan de linkerkant! Wat betreft je vragen kan ik daar geen antwoord op geven. Ik heb de laatste prik pil gehaald in september. Ik gebruik daarom de testen, om te kijken of ik überhaupt nu een eisprong ga krijgen omdat mijn lichaam wel volop met hormonen zit laatste weken. Ik ga de ovulatie testen nu weggooien, en het per dag bekijken ...