Hallo dames, Even een vraag, Ik ben 2 februari ongesteld geworden. Afgelopen zaterdag 11 februari heb ik een ovulatietest gedaan, waarom? Geen idee dat ding lag in me gezichtsveld tijden's het opruimen en ik dacht waarom niet. Nou was dat streepje behoorlijk donker, zondag was ie ook nog vrij donker en daarna alleen maar lichter. Volgens dat ding toch een lh piek maar dit is toch veel te vroeg? Helaas heb ik die testjes weggegooid omdat ik het niet geloofde, maar het blijft toch wel knagen. Nou hebben we het weekend wel flink geklutst dus ben benieuwd Hebben jullie ervaring met een vroeg ei Liefs
Vrij donker is nog niet persé positief. Was hij zo donker als de controlestreep? Dat is de enige echte maatstaf. Ook al werd je test daarna lichter, het kan nog steeds dat je echte piek niet geweest is. Dus ik zou lekker blijven testen om het zeker te weten
Oké. Naar mijn idee was ie net zo donker. Maar in precipe zou ik rond de 16e mijn ei moeten hebben. Dus woensdag en donderdag nog ff testen.
Dan zit je op cd 12. Dit betekend op cd 13 of 14 je eisprong, daar tel je gemiddeld 14 dagen bij op en je hebt een cyclus van 28 dagen. Kan dus prima!
Op 2 feb is cd 1. Op 11 de ovutest dus dan zat ze op cd9. Uiterlijk cd 11 de eisprong. Het is wel vroeg bij een cyclus van 28 dagen. Hoe lang ben je al vd pil af? Hoe lang is je cycli al stipt 28 dagen? Ik zou idd gewoon nog doortesten. Heb je ook een foto van de test?
Nee die heb ik helaas niet. Volgende keer maar wel even doen. Mijn cyclus is redelijk stabiel 28-30 dagen. Vandaag en morgen ook testen en dan zie ik wel wat ie doet
oh dat is een positief bericht. we hebben dat weekend flink geklust. vanmorgen ook weer getest maar die was wit. vanavond en morgen nog maar een keer doen en dan kijken wat de test zegt. anders ga ik er toch maar vanuit dat ik ook op de elfde dag een ei heb gehad.
nou gisteren en vandaag nog een keer getest. geen streepje te zien. vanavond voor de zekerheid nog een keer doen. en anders merk ik het wel over 1,5 week. ben benieuwd