Hi dames. Vorig weekend had ik op zondag 2 gelijke strepen en op maandag een knaltest. Mijn bmm stond open en vruchtbaarslijm. Di en wo werd de test al lichter maar donderdag was die ineens weer knal. Alleen deze keer was mijn bmm alweer gesloten en had ik dikke wit gelige afscheiding. Nu is die weer echt negatief maar zit echt met de vraag wanneer mij in ei is geweest. Ik heb altijd een week voor en een week na mjn ei steken dus daar kan ik mijn eisprong niet aan herkennen. Afgelopen maand een vmk gehad dus geen idee of dat er mee te maken kan hebben. Herkenbaar voor iemand?
Banjabes thnx voor je reactie maar hoe kan die ineens weer knal zijn dan? :s Kan een eisprong niet lukken en dan nog eens een poging doen?
misschien dubbele eisprong??Of daar dagen tussen kunnen zitten weet ik niet.Bij paarden kan dat bijv. wel....dat weet ik dan weer wel
Melanie, nee geen fotos maar weet er wel het e.e.a van. Heb bij mijn 1e zwangerschap CB ovutesten gebruikt, die waren een stuk duidelijker dat wel maar was toen snel zwanger. Nu voor de 2e zijn we een half jaar bezig. Ik heb vrij korte rondes 25,26 dagen en een lf van soms nog geen 10 dagen, dit is allemaal het probleem niet want hier heb ik het met de ha over gehad. Maar die ovutesten vind ik zo vreemd. Ik heb altijd een licht streepje, dan donker, gelijk, knal en dan weer lichter maar nu was dat dus ook het geval maar 2 dagen later ineens weer knal dus echt 2x donkerder dan controle in 1 cyclus. Alleen had ik bij de 1e ook eisprong verschijnselen en bij de 2e niet. Vage bedoeling, wachten maar weer af
Ik dacht dat het altijd binnen dezelfde dag viel als je een dubbele eisprong hebt. Maar dat weet ik weer niet zeker!
Ja dat kan wel zeker !!! Als het LH hormoon gaat pieken, krijg je een posi ovu test. Als dan de piek afneemt, maar het eitje niet gesprongen is, gaat ie het daarna weer proberen (te springen) waardoor je dus weer een posi test krijgt. Een posi ovu test is nooit een garantie dat je eitje ook daadwerkelijk gesprongen is (36-48 uur na de test)! Alleen als je er ook bij tempt, zal je aan je temp kunnen wanneer het eitje daadwerkelijk gesprongen is (temp stijgt na je eisprong). De temp methode is dan dus ook betrouwbaarder dan ovu testen. Alleen jammere is dat je via tempen alleen kan zien wanneer je eisprong geweest is. Maar nogmaals; antwoord op je vraag: kan een eisprong mislukken, en je lichaam het daarna nog een keer proberen, waardoor je dus 2x een posi test hebt binnen een aantal dagen: JA dat kan zeer zeker !!
Je weet nooit precies zeker wanneer je ovulatie is. Je weet alleen zeker dat je LH pieks is geweest. Alle dagen en ruim de dagen erna aanhouden als klusdagen. Succe
Hoi wachtende dat was de vraag ook niet We klussen ons gek masr had voor het eerst 2 positieve testen met negatieve ertussen vandaar