Hoi Dames, Dit is de 2e cyclus sinds ik weer gestopt ben met de pil en was vorige cyclus blij dat ik na 42dagen omgesteld werd gezien mij pcos. Nu heb ik ovulatietesten besteld en eigenlijk was het de bedoeling om deze pas na deze cyclus te gaan gebruiken maar ik kon me niet bedwingen. Dat komt eigenlijk omdat ik al 2 dagen enorm misselijk ben en hoofdpijn heb, was benieuwd of t zou kunnen komen door de hormomen en evt ovulatie.. Ik weet dat pcos en ovulatietesten niet altijd samen gaan maar mocht deze positief zijn en ik wel (fingers crossed) een eisprong hebben dan zou ik net als vorige maand op een cyclus van ong 42dgn uitkomen. Willen jullie eens kijken of hij positief is? 1e test gedaan om te proberen toen ik ze binnen had gehad en de andere van vanavond. Bovenste foto is de close up.
Die lijkt er toch behoorlijk tegenaan te zitten! Worden deze testen altijd even donker als de controlestree, ik heb het idee dat ze altijd net wat lichter zijn...
Ik ga morgen rond 10u nog een keer testen ben heel benieuwd of ie nog meer knalt dan. Dank je voor het meekijken.
Jeeeej!! Ben echt zo benieuwd over 2 weken.. dan weet ik of ik een eisprong heb ondanks mijn pcos.. maar vanavond eerst even gezellig maken! Bedankt voor het meekijken!
Oke nu weet ik het niet meer.. heb net weer getest en die kijkt donkerder dan die van vanmorgen?? Wat is dan de piek?
Dat betekent alleen maar dat je eisprong een deze dagen kont. Gezellig doen met je man/vriend de komende dagen!
Dank jullie! Net weer getest en deze is nog donkerder dan die van gisteravond. Wist niet dat het nog donkerder kon Ben benieuwd wanneer het weer afloopt. Bovenste 2okt ochtend Middelste 2okt avond Onderste 3okt ochtend
Zo wat een knaller!! Een positieve ovulatietest betekent dat je binnen 24-48 je ovulatie hebt. Vandaag of morgen zou ik zeggen temp je ook?
Ik ben benieuwd!! Is het trouwens altijd over 2 weken dat je dan kan testen? Ik weet bijv helemaal niet wanneer k een evt eisprong heb gehad. Gister wel enorm vol/opgeblazen gevoel. Ik wacht het maar gewoon af wanneer ik weer ongesteld word. Dit is de 1e mnd zonder de pil, al was ik erg slecht in de pil slikken, want vergat hem met regelmaat...
Ja ik ben ook heel benieuwd. @louloute nee ik temp niet @renieta 2 weken voor je menstruatie is je eisprong is een normale cyclus dus als nu mijn eisprong zou komen dan kan ik over 2 weken testen. Maar ben op dit moment al heel blij met een eisprong gezien de pcos
Bij mij is in 2002 pcos soort van vastgesteld.. Heb toen 3 jaar in medische molen,met 3 miskramen als resultaat. Nu sinds 6 jaar nieuwe relatie, en zijn 3 dochters rijker ( 1 overleden). Ben er nooit bewust mee bezig geweest. Nu bewust keuze voor een 4e, maar heb nooit op mijn cyclus gelet. Ben dus ook erg benieuwd of het wat doet. Ben al wel ruim een week erg gezellig aan het doen met mijn vriend, maar of het lukt???