Ik zie m! Spannend! Mannen.... die van mij wilde zelfs na de digitale clearblue nog volhouden dat het niet zo was hihihi
Ik zie m ook! Mijn eerste k2v5 test was ook pas na 5 min positief ( heel licht streepje na minuut of 6/7.. Vanmorgen (2 dagen verder) was hij binnen 3 minuten duidelijk positief! Hoop voor je dat hij mooi op gaat lopen!
Ik kon het niet laten vandaag... toch een testje gedaan. Tussen de 3 en 5 minuten verscheen er een licht streepje ! Maar dat streepje was niet op de foto te zetten. De eerste foto is van rond de 8-9 minuten! De tweede foto van later. Morgenochtend samen testen met vriendlief. Maar dan is gelijk de vraag hoe lang zou het dan nu zijn? Het is denk ik, gelet op de testen, nog erg pril. Waarschijnlijk heb ik rond 19-21 september de eisprong gehad. Ik had maandag 19 september en dinsdag 20 september namelijk wel erg veel last van mijn onderbuik... Ik durf nog niet heel blij te zijn, omdat het nog zo pril is, maar een heel klein beetje blij word ik wel.
Ik gok dat je nu rond de 10-11 dpo bent en je ei dus rond 21-22 september was. De pijn is de laatste groeispurt die je hebt een aantal dagen voor je ei
Bedankt voor jouw reactie! Heel pril nog... Morgen nog maar even een testje doen en dan woensdag pas weer!
Vandaag weer getest, ook een ClearBlue . Owh stiekem echt wel blij nu. Nu hopen dat het goed blijft gaan!
mannen haha, eerste was al duidelijker dan mijn eerste positieve test bij mijn 2e dochter hihi, gefeliciteerd!!!