Jaja ze heeft het voor elkaar, onze oudste wil zo graag naar het K3 concert. Nu zag ik vanochtend dat er extra shows zijn in Den Bosch, dus ik dacht vooruit even kijken, nou kaartjes gekocht wat zal ze blij zijn zaterdag maar nu kan ik dus nergens vinden hoelang zo'n show duurt, en de tijd van aanvang, concert is 17.00 maar ik kan met de kleine meid natuurlijk niet om 5 voor 5 binnen lopen wat ik normaal zou doen iemand die dit weet?
Leuk Ken je de liedjes al Geen idee hoe lang het duurt, wij gaan ook op 1maart in Amsterdam. Ik hoop dat het niet langer dan anderhalf uur duurt, lijkt me lang genoeg met die kleintjes.
ahh dat is te doen. en ja, de liedjes kan ik dromen haha helaas hoor ik van 07.00 tot 19.00 vrijwel elke 5minuten een k3 liedje
Op onze tickets staat dat je een uur van te voren de zaal in kan. Wij gaan om 11.00 uur, de volgende show begint om 14.00 uur dus ik verwacht dat het rond 12.30 uur wel is afgelopen.
Nou vanavond eens met man overleggen hihih klinkt wel als iets voor os Mupke . Vanaf welke leeftijd zou zo'n show geschikt zijn denken jullie ? Ze is dan nog net geen 2,5
Ik ga zaterdag met mijn dochter om 14.00 in den Bosch, dus als jullie om 17uur gaan, zal een show niet super lang duren. Heb er super veel zin in om ons meisje te gaan zien genieten
Mijn dochter ook niet, wij gaan volgende week in zwolle! Ze is echt helemaal gek van K3, gaat enthousiast dansen als ze ze al hoort
Wij zijn in Rotterdam geweest. Was erg leuk en mijn dochter was nog geen 2,5. Alle kindjes zijn verkleed en de meesten zitten niet lang op hun stoeltje, maar zijn lekker aan het dansen. Ik heb vreselijk genoten van haar. De show was erg leuk en de liedjes zijn lekker meezingbaar Het duurde volgens mij 1,5 uur...