Ik zie net dat er weinig leuke plaatsen beschikbaar zijn nog..... Weet iemand hoe vaak ze zo'n shows geven in Nederland of moeten we jaren wachten voor ze weer opnieuw optreden hier.... Als ze namelijk eind van het jaar weer een Tour doen dan is het misschien beter om te wachten en dan te gaan
Het was hartstikke leuk!! Wij waren net bij de show van 17.00 en het was echt helemaal niet druk!! De kinderen konden gewoon los rondlopen, en onze Tim was vooraan gaan staan haha. Hij had de lachers op z'n hand met de show die hij weggaf, die stoere bink van me.
Tot nu toe volgens mij elk jaar. Ik hoop ook dat er straks weer een nieuwe ronde begint, want wil graag 1e rangkaarten en het liefste droomstoelen.
Wat fijn dat het zo gezellig was hihi leuk dat jullie zoontje dan ook niet verlegen is....... Een echte showspetter dus
Ik wil volgende keer ook rij 1 We zaten nu rij 8 maar dochter wilde zo graag vooraan Iemand een idee hoe je op de hoogte gehouden kan worden wanneer de kaarten te bestellen zijn?