kinderopvang

Discussie in 'De lounge' gestart door amber23, 5 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Zoals de titel al zegt heb ik vraagje over kinderopvang. Wij kunnen elke maand wel rond komen. Als we maar geen tegenslagen tegelijk hebben. Om het wat ruimer te hebben zoek ik een baan. Alleen nu is mijn vraag als ik een fultime baan heb wat we dan per maand aan opvang kwijt zijn. En krijg je dan ook nog wat van de belasting terug. Want anders kan ik beter een partimebaan zoeken. We hebben wel een opa en oma in de buurt wonen. Die willen wel een paar keer oppassen per week. Maar niet alle dagen en dat willen we zelf ook niet want we willen wel dat ze opa en oma blijven.

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Dan moet je Eem proefberekening maken op de site van de belastingdienst, kunnen wij natuurlijk niet voor jou zeggen.

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
  4. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Zie hierboven en plaats je topic in de rubriek 'kinderopvang' :)

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Zoek een kdv die niet over de max uurprijs gaat waarop de belasting toeslag geeft. Meen dat dat nu staat op 6,42?
    Alles daarboven is zowiezo eigen zak.

Verder is het inkomsten afhankelijk. Als zowel hij sla partner fultime werken en een ieder modaal verdienen dan wordt 5 dg opvang erg duur.
    Voor 5 hele dagen kun je ongeveer 500 euro rekenen bij modaal. Bij 2fultime banen zul je boven modaal uitkomen en dus zeker boven 500 eigen bijdrage komen

Deel Deze Pagina