Dit is voor nu even puur om van mij af te schrijven, en om te wachten op die h*fter waar ik mee getrouwd ben. Ik had al een vermoeden en las daarom stiekem af en toe zijn chatgeschiedenis van facebook. Berichtjes naar een meid ik ook ken en het zat mij niet lekker. Net dus idd (live ook nog) een gesprek kunnen volgen waarin mij duidelijk is dat hij zijn leuter ook met haar deelt. Ik zit nu te shaken, ben woest, verdrietig en weet ik veel wat nog meer. Ik chat nu nog gewoon normaal met hem op facebook zodat hij niet weet wat ik dus inmiddels weet....maar owee als hij thuis komt. Eigelijk voel ik mij radeloos op dit moment.....
Eerst had ik een vermoeden, dat was niet leuk maar handelbaar....onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Maar nu het idd echt duidelijk is dat het waar is, zakt gewoon de grond onder je voeten vandaan. En wat moet ik morgen? We hebben de kindjes belooft om morgen naar de efteling te gaan
Respect dat je nog zo kalm met hem kan praten. Ik had de mijne er met z'n kleren en al uit gesmeten. Je hebt bewijs dat ie vreemdgaat. Waarom nog willen praten?
O wat erg zeg! Misschien is het idd beter als je hier al wat woede wegtikt...Ik denk dat ik hem zou aanvliegen namelijk! En dat heeft een vrouw en 2 kindjes!!
Gewoon om te willen waarom en hoelang al....maar hij mag zijn spullen pakken. Maar moet eerst wachten tot hij thuis is voor hem ga confronteren, wil hem niet de gelegenheid geven om nog smoesjes te kunnen bedenken
Jeetje wat kl..te zeg!! Wat is jouw gedachte? Zou je hem kunnen vergeven? Wil je er nog moeite insteken? Of is het klaar?
Hij heeft al ooit een 2e kans gekregen....toen was het webcamseks met iemand die ik ook ken. Maar een derde kans komt er niet....al moet ik levenslang single blijven.
En morgen lekker naar de efteling gaan! Neem iemand anders mee, een oma? Vriendin? Geef jezelf en de kids die afleiding.
Ik weet zijn wachtwoord..Ik zit op de pc op zijn fb en zit op mijn eigen fb op m'n smarttouch. Nooit geweten dat je zoveel emoties tegelijk kan voelen.
Zou je z'n verhaal *kuch* bullshit *kuch* echt nog willen horen?? Daar doe je jezelf alleen maar pijn mee en dat het dan gaat escaleren is zeker. Ik zou mezelf niet eens laten kennen en geen woord meer zeggen eerlijk gezegd. Hij ligt binnen de kortste keren toch wel weer aan je voeten.