Wie weet hoe dat werkt? Belastingteruggave bij Vakantie BSO

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 24 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Wij overwegen om vanaf volgend jaar alleen vakantie BSO af te nemen. Dit zijn de enige momenten dat we soms vast komen te zitten met opvang. Tijdens schoolweken is het geen probleem, want ik werk onder schooltijd.

Maar nu vraag ik me af hoe het werkt met de belasting teruggave. Hoe moet je nu uitrekenen hoeveel je terugkrijgt? En hoe en wanneer betalen ze dit dan uit?

2. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Je geeft je op voor een bepaald aantal weken. Het totaal bedrag wordt gedeeld door 12 maanden. Je krijgt elke maand een rekening en elke maand iets terug van de belasting.

3. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Okee, dus alles omrekenen naar een gemiddeld maandbedrag?
    Betaalt de belasting ook per maand uit dan?

4. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ik neem aan de bij de proefberekening van de belasting dienst dan ook uitgaat van het maand gemiddelde?

Want er zijn maanden zat dat er dan helemaal geen opvang is.

5. twinkle star

Ja klopt je uren worden verspreidt over de 12 maanden. Daar betaal je per maand voor een je krijgt ook per maand geld terug van belasting.

6. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    We twijfelen nog even tussen een 12 weken en een 0 uren contract. Bij dat laatste zal de verrekening wel anders gaan, want dan hoef je pas op het laatst door te geven of ze wel of niet komen.

7. twinkle star

Wij hebben 3 kinderen die ieder 8 weken (2 dagen pw) naar de opvang gaan. Er betalen maandelijks 370 euro en krijgen elke maand van de belasting een bedrag terug.

8. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Okee, dat is dus een 0 uren contract?

9. twinkle star

Nee stel dat je totaal 5 weken hebt van een x aantal uren. Dan delen ze het totaal aantal uren door 12 voor die uren krijg je een contract.

Deel Deze Pagina