Schateiland Zeumeren (voorthuizen)

Discussie in 'De lounge' gestart door setje, 23 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Wie is hier wel eens geweest, en is het de moeite waard? Wilden eigenlijk naar de dierentuin gaan morgen, maar het weer is een beetje onzeker...

Groetjes Setje

2. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Niemand? Hahaha

3. Englishwoman90

Englishwoman90 Niet meer actief

ik ken het wel, al ben ik er zelf nog nooit geweest, familie van mij is er wel geweest en vinden het erg leuk daar. Ze gaan morgen weer.

4. Englishwoman90

Englishwoman90 Niet meer actief

o pardon, heb het even nagekeken via google. Ik heb het per ongeluk met iets anders verward, dus heb geen info voor je.

5. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Superleuk! Afgelopen jaar geweest als kinderfeestje voor m'n zusje(werd 7) tis wel vrij groot.. dus het is wel fijn als je kinderen een beetje zelfstandig zijn, of je moet overal achteraan willen klimmen.
    hetwas een heeeeel geslaagd feestje
    meeste kindjes die we mee hadden waren 6 a 7 jaar.. Voor veel jonger is het misschien een beetje te groot.

6. Mystify

Mystify Bekend lid

24 mei 2011
    938
    0
    0
    Ja ik ken het ook. Super leuk. helaas wel vorig jaar papa en de kleine man ziek geworden van bacterie in het water. Dat was tijdens zo'n warm weekend waarbij je over de hoofden kon lopen. Dat weekend waren er heel veel mensen ziek geworden. Zou dus van te voren even de waterkwaliteit checken. De blauwalg wordt alweer op veel plekken gezien en daar kan je ook erg ziek van worden.

7. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    wij zijn overigens alleen binnen geweest, buiten geen flauw idee. Twas eind september begin oktober.

8. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Afgelopen zaterdag eigenlijk alleen buiten geweest. Super!! Mooie plek, genoeg schaduw als je dat wil, schoon en lekker zwemmen.

Ik kende het niet en zou hier volg keer sneller heen gaan dan bijv henschotermeer.

9. minon

minon Niet meer actief

Binnen ken ik het niet omdat ik toen geen kinderen had en nu ergens anders woon maar buiten is het echt het ranzigste zwemwater uit de omgeving. Zit heel snel blauwalg

10. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Nou na aanleiding van jullie reacties, gaan we toch maar iets anders doen... :D

Schateiland doen we wel een keer in het najaar, als het wat veiliger is hahaha

Groetjes Setje

11. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Ik heb jaaaaaren gewoon gezwommen bij zeumeren hoor, maar nooit geen blauwalg meegemaakt!

Maargoed, veel plezier vandaag!

12. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Ik ben er vroeger ook vaak geweest hoor! Maar met dit weer, en zwanger, kies ik toch maar voor iets met minder risico :D

Dank je :)

Deel Deze Pagina